Για να συνεχίσει την εδραίωσή του στη μουσική βιομηχανία και να αναδείξει τις μουσικές τάσεις, το TikTok συνεργάζεται με το Billboard για την επικείμενη κυκλοφορία του επίσημου TikTok BillboardTop 50 Chart, μιας εβδομαδιαίας λίστας με τα πιο δημοφιλή τραγούδια που παίζονται, μοιράζονται και χρησιμοποιούνται σε βίντεο δημιουργών στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με το TikTok, το Top 50 Chart θα είναι το πρώτο επίσημο chart στις ΗΠΑ για την παρακολούθηση της μουσικής ανακάλυψης και εμπλοκής στην πλατφόρμα, προσθέτοντας ότι «το chart βασίζεται σε έναν συνδυασμό δημιουργιών, προβολών βίντεο και εμπλοκής χρηστών από την κοινότητα του TikTok στις ΗΠΑ».
Το συγκεκριμένο Billboard chart θα δημοσιεύεται εβδομαδιαίως τα πρωινά της Πέμπτης.
Κάνοντας μια προεπισκόπηση της τρέχουσας επανάληψης της λίστας σε ένα blog post, το TikTok δείχνει την Αμερικανίδα ράπερ Sexyy Red να διεκδικεί την πρώτη θέση του chart, με το τραγούδι της “SkeeYee“. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το “Paint the Town Red” της Doja Cat και στην τρίτη θέση το “August” της Taylor Swift.
«Το γράφημα δίνει μια σαφή εικόνα της μουσικής που ακούγεται στο TikTok και, κατά συνέπεια, αρχίζει να διαμορφώνεται στα DSP και σε άλλες υπηρεσίες», δήλωσε ο Ole Obermann, παγκόσμιος επικεφαλής ανάπτυξης μουσικών επιχειρήσεων στο TikTok.
«Βλέπουμε μια ξεκάθαρη ευκαιρία να αναγνωρίσουμε τον τρόπο με τον οποίο η ανακάλυψη μουσικής στο TikTok διαμορφώνει τη λαϊκή κουλτούρα και είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε αυτό το εργαλείο στη βιομηχανία, προσφέροντας παράλληλα στα μεγάλα brand έναν νέο τρόπο να ασχοληθούν με τους μουσικόφιλους σε άλλη κλίμακα», δήλωσε ο πρόεδρος του Billboard, Mike Van.
Οι χρήστες μπορούν να δουν το σχετικό διάγραμμα στην εφαρμογή TikTok πατώντας το κουμπί “Music Charts”. Το διάγραμμα μπορεί επίσης να βρεθεί στο billboard.com.
Τα τελευταία χρόνια, το TikTok έχει γίνει σημαντικός παίκτης στην ανακάλυψη μουσικής. Πρόσφατα, η εφαρμογή που ανήκει στην ByteDance διπλασίασε τις προσπάθειές της για την εξασφάλιση της θέσης της στη μουσική βιομηχανία, επεκτείνοντας τη συνεργασία της με τη Warner Music Group για την ανάπτυξη των ευκαιριών εντός της εφαρμογής για τους μουσικούς, λανσάροντας μια νέα πλατφόρμα ροής μουσικής που προορίζεται να ανταγωνιστεί το Spotify και το Apple Music και επινοώντας ένα μουσικό κόμβο για την αναδυόμενη μουσική που προβάλλει τα τραγούδια που βρίσκονται στις τάσεις τόσο από νέους όσο και από καθιερωμένους καλλιτέχνες.
Πηγή: Media Post