Μνημεία, φεστιβάλ και γαστρονομία πρωταγωνιστούν στο νέο διαφημιστικό σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, που υλοποιήθηκε με αφορμή την καλοκαιρινή τουριστική περίοδο και προβάλλει τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό city break προορισμό, αναφέρει το ΑΠΕ.
«Αναζητάς μια περιπέτεια; Αν υπήρχε μια πόλη όπου θα μπορούσες να εξερευνήσεις τα πάντα με τα πόδια, τη νυχτερινή ζωή, το φαγητό, η Θεσσαλονίκη είναι μια από τις καλύτερες τοποθεσίες για να σου δείξει τι είναι η ζωή» αναφέρει το σποτ.
Στο διαφημιστικό εμφανίζονται η Καμαρά, η Ροτόντα, ο Λευκός Πύργος, το Επταπύργιο, τα Λουλουδάδικα και τα Λαδάδικα αλλά και οι παραλίες της Χαλκιδικής. Ο Οργανισμός καλεί, άλλωστε, τους επισκέπτες να ανακαλύψουν γιατί η Θεσσαλονίκη αναδείχτηκε από την Unesco ως πρωτεύουσα της γαστρονομίας της Ελλάδας, προτείνοντας κουλούρι, χωριάτικη, μεζέδες, τσίπουρο, φραπέ και γλυκά.
Το νέο διαφημιστικό σποτ κλείνει με τη φράση «ζήσε μια εμπειρία ενός μείγματος πολιτισμών αρχαίων και μοντέρνων, με υπέροχα φυσικά τοπία και κοσμοπολίτη ατμόσφαιρα. Ζήσε την εμπειρία της θεσσαλονίκης και άφησε τον εαυτό σου να ερωτευτεί».
Σημειώνεται ότι ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δημιούργησε ψηφιακές καμπάνιες σε Instagram, Facebook, Google και TikTok, στοχεύοντας σε 20 χώρες που συνδέονται με τη Θεσσαλονίκη και αποτελούν αγορές στόχους.
Το βίντεο μέχρι στιγμής αγγίζει τις 200.000 προβολές στο διαδίκτυο, ενώ σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Ισπανίας θα προβάλλεται σε 300 σημεία πώλησης ταξιδιωτικών πακέτων σε όλη την χώρα της Ισπανίας. Εξάλλου, σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Sundor δημιουργήθηκε νέα διασκευή του βίντεο προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά της τουριστικής αγοράς του Ισραήλ και θα προβάλλεται σε όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια της εταιρείας καθώς και στα streaming συστήματα των πτήσεών της.
Όπως και σε προηγούμενες, έτσι και στην νέα παραγωγή, ο Οργανισμός συνεργάστηκε με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.