Βιβλικές καταστροφές από την κακοκαιρία στον Βόλο, για τρίτη ημέρα οι κάτοικοι είναι χωρίς νερό ενώ τα χωριά του Πηλίου είναι αποκομμένα.

Δρόμοι καταστράφηκαν, έγιναν κατολισθήσεις, νοικοκυριά είναι για μέρες χωρίς ρεύμα αλλά η μεγαλύτερη δυσκολία έρχεται από τις ζημιές στο δίκτυο υδροδότησης που έχει διαλυθεί, με τις τοπικές αρχές να απευθύνουν έκκληση για βοήθεια, ενώ για τρίτη ημέρα είναι κομμένο και το ρεύμα σε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του Βόλου.

Ακόμη, δεν υπάρχει ίντερνετ, ούτε τρόπος επικοινωνίας. Η απαγόρευση κυκλοφορίας ίσχυε μέχρι τις 13.00, ενώ οι περισσότεροι καταστηματάρχες δεν άνοιξαν τις επιχειρήσεις τους.

Χώροι φιλοξενίας

Στις εγκαταστάσεις της 32ης Ταξιαρχίας Πεζοναυτών στον Βόλο, στο στρατόπεδο Γεωργούλα στη Νέα Ιωνία, έχουν ανοίξει χώροι φιλοξενίας για πληγέντες από τη θεομηνία και έχασαν τα σπίτια τους.

Ηδη, φιλοξενούνται περισσότεροι από 60 άνθρωποι στις εγκαταστάσεις του στρατοπέδου και υπάρχει δυνατότητα για φιλοξενία άνω των 150 ατόμων.

Στη Σκιάθο με απόφαση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας απαγορεύεται η κίνηση και η κυκλοφορία των οχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο της Σκιάθου που έχει πληγεί από την θεομηνία και έχει καταστραφεί μεγάλο τμήμα του οδικού δικτύου του νησιού.

Με οχηματαγωγά από τον Βόλο στέλνονται ήδη στο νησί ενισχύσεις με μηχανήματα για την αντιμετώπιση της κατάστασης, ενώ στο νησί παραμένουν εγκλωβισμένοι χιλιάδες τουρίστες και δεν μπορούν να αποχωρήσουν, αφού -λόγω των προβλημάτων- έχουν ακυρωθεί δεκάδες πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο της Σκιάθου “Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης” και οι ταξιδιώτες περιμένουν είτε σε ξενοδοχεία είτε στις αίθουσες του αεροδρομίου, όπου πολλοί από αυτούς -πάνω από 500- διανυκτέρευσαν εκεί.

Προσωρινά κλειστές, λόγω των έκτακτων καιρικών συνθηκών, θα παραμείνουν οι υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ στους νομούς Μαγνησίας, Καρδίτσας και Τρικάλων, μέχρις ότου κριθεί ασφαλής η λειτουργία τους από τις αρμόδιες Αρχές.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες στον ιστότοπο του e-ΕΦΚΑ και θα μπορούν να απευθύνονται στο 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση, χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ