Η Αιώνια Επιστροφή, του Αντώνη Παρασκευά και της Ελίνας Ψύκου (22:00 ΒΟΥΛΗ)
Ένας διάσημος παρουσιαστής της τηλεόρασης σκηνοθετεί την εξαφάνισή του σε ένα έρημο ξενοδοχείο προετοιμάζοντας συγχρόνως την θριαμβευτική επιστροφή του. Και ενώ όλοι τον αναζητούν, εκείνος ανακαλύπτει απρόσμενα σκοτεινές πλευρές του ίδιου του εαυτού του. Με τους: Μαρία Καλλιμάνη, Θεοδώρα Τζήμου, Χρήστο Στέργιογλου, Γιώργος Σουξέ, Σύλλας Τζουμέρκα.

Ο Τσάρλι και τo εργοστάσιο της Σοκολάτας, του Τιμ Μπάρτον (22:00 OPEN TV)
Ένας εκκεντρικός σοκολατοποιός, ο Γουίλι με ένα ευφάνταστο εργαστήριο γλυκών στο οποίο δεν έχει καταφέρει να μπει κανείς για 15 χρόνια. Βλέποντας πως δεν υπάρχει διάδοχη κατάσταση, αποφασίζει να κάνει ένα διαγωνισμό προκειμένου να διασφαλίσει την επόμενη ημέρα. Ο Τσάρλι θα είναι ένας από τους τυχερούς και μπορεί να κάνει πλέον το όνειρό του πραγματικότητα. Αρκεί να περάσει τις πρώτες δοκιμασίες του απαιτητικού Γουίλι…

H Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς, του Γιάννη Οικονομίδη στο Cinobo
Μία σύγχρονη “Ωραία Ελένη”, η Όλγα αφήνει τον σύζυγό της Ηρακλή Σκυλογιάννη για να ζήσει τον έρωτά της με τον πρώην λαϊκό τραγουδιστή Μάνο Ζαφειρόπουλο, που σήμερα έχει το τοπικό νυχτερινό club Κροκόδειλος. Το γεγονός από μόνο του πυροδοτεί αλυσιδωτές εξελίξεις. Στην κοινωνία της νύχτας κυριαρχούν τοκογλύφοι, εκβιασμοί, μαύρα χρήματα και σιωπηλοί εκτελεστές. Μπουκάλια ουίσκι αδειάζουν, τσιγάρα και πούρα ανάβουν ασταμάτητα … Πίσω απ΄αυτούς οι μανάδες τους, έτοιμες να πυροδοτήσουν την έκρηξη. Άπαντες σε θέσεις μάχης, την ώρα που καταφθάνουν ενισχύσεις από την πρωτεύουσα. Οι ερμηνείες Στάθη Σταμουλακάτου, Γιάννη Τσορτέκη και Βασίλη Μπισμπίκη αγγίζουν την τελειότητα. Η Βίκυ Παπαδόπουλου κερδίζει και πάλι τις εντυπώσεις. Μοιάζει έτοιμη να κάνει το βήμα παραπάνω. Τα guest των Βαγγέλη Μουρίκη και Γιώργου Γιαννόπουλου δημιουργούν την απαραίτητη γέφυρα με το “Μικρό Ψάρι” κι εκστασιάζουν/συγκινούν τον θεατή. Kι εκεί που ο τελευταίος τραγουδάει την “Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς”, έρχεται το “We Belong To The Dead” ως ο “χορός” που προηγείται της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας…

Ουδέν Νεότερο από το Δυτικό Μέτωπο, του Έντβαρντ Μπέργκερ στο Netflix
Η ευαισθησία του δημιουργού ξεκινάει με αφετηρία το 1917 (το μυαλό μας πηγαίνει κατευθείαν στο έργο του Σαμ Μέντες). Η δίνη του πολέμου δεν αφήνει περιθώρια για περιστροφές. Η αρχική ευφορία και το χαμόγελο των νεαρών που τους καλούν στο μέτωπο μετατρέπεται σε τρόμο και συρρίκνωση της προσωπικότητας τους. Ακολουθώντας την πορεία του Πάουλ, αυτόματα γινόμαστε μάρτυρες των γεγονότων. Δεν υπάρχει διέξοδος διαφυγής παρά μόνο ο θάνατος. Ποτάμια αίματος, χιλιάδες νεκροί σε στοίβες σαν άμορφη μάζα και τα ρούχα τους ξανά προς χρήση. Ο φακός κάνει μαγικά πράγματα. Αφετηρία μία σαγηνευτική εικόνα. Εκεί μένει για περίπου ένα λεπτό, παγώνει. Στην πορεία γεννιέται ένα ντελίριο συναισθημάτων συμπόνοιας. Οι ευαίσθητες γραμμές εξουσίας και αντοχής εξουθενώνουν πέρα από τους πρωταγωνιστές και τον θεατή. Ένα ψυχολογικό θρίλερ από την πλευρά των ηττημένων, που δεν προσπαθεί να δικαιολογήσει το παραμικρό. Βραβευμένο με Όσκαρ.

Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού του Μάρτιν Σκορσέζε στο Apple TV
Ο Σκορσέζε, όπως ο Σπίλμπεργκ κι ο Ταραντίνο είναι αποφασισμένοι να πεθάνουν με τις δικές τους αξίες και τη δικής τους οπτική για τον κινηματογράφο κι αυτή είναι μία ακόμα ταινία, διάρκειας 206΄ που επιβεβαιώνει το παραπάνω. Σε συνεργασία με τον Έρικ Ροθ διασκευάζουν το σενάριο του best seller του Ντέιβιντ Γκριν, δημοσιογράφου του New Yorker και τα γεγονότα αφορούν μία αληθινή ιστορία γεμάτη πόνο. Με τις μεγαλειώδεις ερμηνείες των Ντε Νίρο και Ντι Κάπριο και ως μέγιστη αποκάλυψη την Λίλι Γκλαντστόουν δημιουργείται ένα κοινωνικό – επικοινωνιακό πλαίσιο του μηνύματος. ένα ακόμα επεισόδιο της αιματοβαμμένης ιστορίας της Αμερικής. Οι αυτόχθονες θα εμπιστευτούν, θα προσπαθήσουν να αντέξουν στον χρόνο, θα κάνουν μεικτούς γάμους, όπως αυτός των Έρνεστ-Μόλι, αλλά το γεγονός ότι αρκετοί από τους ηγέτες τους θα μεγαλοπιαστούν (-Τίνος είναι αυτή γη; – Δική μου!) σε συνδυασμό με την απληστία των λευκών και τη δυνατότητα ευελιξίας τους θα φέρει σταδιακά μία κάθαρση μέσω μίας ιδιαίτερης διαδικασίας χειραγώγησης που θα οδηγήσει στην αμφιβολία και το μίσος.