Αν ρίξει κανείς μια ματιά στα κλασικά ελληνικά γλυπτά σε ένα μουσείο θα αποκαλύψει ότι το πέος στις μαρμάρινες απεικονίσεις γυμνών θεών και ηρώων είναι συχνά αρκετά μικρό. Η Ruby Reign ανέλαβε να διερευνήσει το θέμα. “Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τόσα πολλά από τα αρχαία ελληνικά αγάλματα έχουν κολοσσιαία μυώδη σωματική διάπλαση και όμως ένα μικροσκοπικό πέος;”, αναρωτήθηκε σε ένα βίντεο που μοιράστηκε στο TikTok της.

“Αυτό που δεν γνώριζα ήταν ότι οι Έλληνες συχνά παρουσίαζαν τους εχθρούς τους, τους Αιγύπτιους, τα πλάσματα της σάτιρας, ακόμα και τους ανόητους στις κωμωδίες να έχουν μεγάλα πέη – ήταν δηλαδή αρκετά αρνητικό πράγμα, κάτι που σήμερα είναι εντελώς διαφορετικό”, είπε. “Στην πραγματικότητα, λοιπόν, αυτό που ανακάλυψα ήταν ότι το μεγάλο πέος  είναι κακό και το μικρό πέος καλό στην αρχαία Ελλάδα. Αλλά γιατί έγινε αυτό;” ρώτησε ο Reign. “Σήμερα προφανώς και ισχύει το εντελώς αντίθετο”.

 

@rubysaysstuff I sound like some kind of wannabe professor but I found this kinda interesting #foryou #historytok #ancientgreece #fyp #history #randomfacts ♬ original sound – Ruby.Reign

Τα μικρά πέη σε ελληνικά αγάλματα ήταν “σημάδι αρετής και ευγένειας”

Η Ruby υποστήριξε ότι όλα έχουν να κάνουν με το πώς έχουν αλλάξει οι αντιλήψεις. Εξήγησε: “Αποδεικνύεται ότι στην αρχαία Ελλάδα, το να έχεις μικρότερο πέος θεωρούνταν σημάδι αρετής, ευγένειας, αυτοελέγχου ή πειθαρχίας. Εν τω μεταξύ, το να έχει κανείς μεγαλύτερο μόριο ήταν σημάδι λαγνείας, αδηφάγων ορέξεων και βαρβαρότητας, πράγμα που είναι αρκετά ενδιαφέρον γιατί είναι διαφορετικό από σήμερα”, πρόσθεσε.

Όλα τα σχετικά tik tok video της Ruby έχουν συγκεντρώσει πάνω από τέσσερα εκατομμύρια προβολές, σύμφωνα με τη Lad Bible και βρίσκουν  πολλούς ανθρώπους με μικρά πέη να είναι ενθουσιασμένοι από την εξήγηση που έδωσε.

Ένα άτομο σχολίασε: “Θυμηθείτε, παιδιά, ήμασταν στην κορυφή, τώρα οι βάρβαροι έχουν πάρει τα ηνία”

Ένας άλλος είπε: “Πρέπει σίγουρα να επιστρέψουμε στις ρίζες μας”

Ένας τρίτος πρόσθεσε: “Πραγματικά γεννήθηκα στη λάθος εποχή”

Η Ruby κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η μεταβαλλόμενη αντίληψή μας για το μέγεθος φωτίζει το γεγονός ότι δεν υπάρχει αντικειμενική ομορφιά.

Είπε: “Απλά πιστεύω ότι είναι ενδιαφέρον να συγκρίνουμε την άποψη τότε ότι το μικρότερο είναι καλύτερο με την άποψη σήμερα ότι, μερικές φορές οι άνθρωποι πιστεύουν ότι το μεγαλύτερο είναι καλύτερο.Και αυτό δείχνει ότι τα πρότυπα ομορφιάς μας, τα ιδανικά μας, είναι όλα ένα κοινωνικό κατασκεύασμα και δεν πρέπει να αναλωνόμαστε στο να νιώθουμε άσχημα για τον εαυτό μας”, κατέληξε.

Το μικρό πέος ήταν σύμφωνο με τα ελληνικά ιδεώδη της ανδρικής ομορφιάς

Στον αρχαίο ελληνικό κόσμο γύρω στο 400 π. Χ. , τα όρθια πέη δεν θεωρούνταν ούτε επιθυμητά ούτε σημάδι δύναμης ή ισχύος.

Στο έργο του “Τα σύννεφα” (περ. 419-423 π. Χ. ), ο αρχαίος Έλληνας θεατρικός συγγραφέας Αριστοφάνης συνόψισε τα ιδανικά χαρακτηριστικά των ανδρών συνομηλίκων του ως “λαμπερό στήθος, λαμπερό δέρμα, φαρδείς ώμοι, μικροσκοπική γλώσσα, δυνατοί γλουτοί και μικρό πουλί”.

Ο ιστορικός Paul Chrystal έχει επίσης διεξάγει έρευνα σχετικά με αυτό το αρχαίο ιδεώδες. “Το μικρό πέος ήταν σύμφωνο με τα ελληνικά ιδανικά της ανδρικής ομορφιάς“, γράφει στο βιβλίο του “Στο κρεβάτι με τους αρχαίους Έλληνες” (2016). “Ήταν ένα σήμα της υψηλότερης κουλτούρας και ένα υπόδειγμα πολιτισμού”.

Οι λάγνοι, οι διεφθαρμένοι σάτυροι ειδικότερα, απεικονίζονταν με πολύ μεγάλα, όρθια γεννητικά όργανα, μερικές φορές σχεδόν τόσο ψηλά όσο ο κορμός τους. Σύμφωνα με τη μυθολογία, τα πλάσματα αυτά ήταν εν μέρει άνθρωποι, εν μέρει ζώα και στερούνταν παντελώς αυτοσυγκράτησης – μια ιδιότητα που η ελληνική υψηλή κοινωνία απεχθανόταν.

“Τα μεγάλα πέη ήταν χυδαία και έξω από την πολιτιστική νόρμα, κάτι που αθλούνταν από τους βαρβάρους του κόσμου“, γράφει ο Chrystal.