Ένας άνδρας έμεινε στο διάσημο πεντάστερο ξενοδοχείο Roseate House στο Νέο Δελχί για 603 ημέρες, συγκεντρώνοντας έναν εκπληκτικό χρέος ύψους 70.000 δολαρίων. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι κατάφερε να κάνει check out χωρίς να τακτοποιήσει τις οφειλές του.

Ο εν λόγω άνδρας ονομάζεται Ankush Dutta και στις 30 Μαΐου 2019 έκλεισε ένα δωμάτιο στο ξενοδοχείο Roseate House, το οποίο βρίσκεται κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο Indira Gandhi στο Hospitality District Aerocity. Υποτίθεται ότι θα έφευγε την επόμενη μέρα. Ωστόσο, παρέτεινε τη διαμονή του για 603 νύχτες, μέχρι τις 22 Ιανουαρίου 2021, αφήνοντας πίσω απλήρωτους λογαριασμούς. Φαίνεται, μάλιστα, ότι ο Dutta είχε έναν μυστικό συνεργό ονόματι Prem Prakash, ο οποίος είναι υπάλληλος του ξενοδοχείου και φέρεται να έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διευκόλυνση της παρατεταμένης διαμονής του χωρίς πληρωμή.

Ο Prakash, ο οποίος κατείχε εξέχουσα θέση ως επικεφαλής του τμήματος Front Office, διέθετε απεριόριστη πρόσβαση στην ολοκληρωμένη βάση δεδομένων του ξενοδοχείου. Αυτό περιελάμβανε το σύστημα που είναι υπεύθυνο για τον καθορισμό των τιμών των δωματίων και των υπηρεσιών που παρέχονται στους επισκέπτες, καθώς και για την παρακολούθηση των εκκρεμών πληρωμών. Η ακριβής φύση της σχέσης μεταξύ Dutta και Prakash είναι ακόμα υπό διερεύνηση, καθώς παραμένει ασαφές πώς ο Prakash βοήθησε τον Dutta να αποφύγει τις οικονομικές του υποχρεώσεις.

Οι αρχές του ξενοδοχείου υποψιάζονται ότι ο Ankush Dutta μπορεί να προσέλκυσε τον Prem Prakash με ένα χρηματικό κίνητρο, με αποτέλεσμα να υποβάλουν καταγγελία στην αστυνομία εναντίον των δύο ατόμων. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ιστορικό και τα κίνητρα του Ankush αναμένεται να βγουν στην επιφάνεια όσο προχωρά η έρευνα.

Σύμφωνα με την κατατεθείσα Πρώτη Πληροφοριακή Έκθεση (FIR), φέρεται ότι ο Prakash δεν ήταν ο μόνος συνεργός του. Η ινδική αστυνομία υποψιάζεται ότι διάφορα άλλα μέλη του προσωπικού του ξενοδοχείου μπορεί να βοήθησαν τον Dutta με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Συγκριμένα, οι διευθυντές του ξενοδοχείου κατέθεσαν μηνύσεις κατά αρκετών υπαλλήλων για πλαστογραφία και απάτη. Οι αρχές είπαν ότι υποπτεύονταν πως μέλη του προσωπικού είχαν δωροδοκηθεί για να χειραγωγήσουν εσωτερικά συστήματα λογισμικού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πολιτική του ξενοδοχείου απαιτεί να ενημερώνονται ο Διευθύνων Σύμβουλος και η FC εάν ο εκκρεμής λογαριασμός ενός επισκέπτη υπερβαίνει τις 72 ώρες. Αυτή η κατάσταση έχει εγείρει ανησυχίες σχετικά με το πώς η παρατεταμένη παραμονή του Dutta δεν έγινε αντιληπτή για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

Επιπλέον, η διοίκηση του ξενοδοχείου αποκάλυψε ότι ο Ankush Dutta είχε εκδώσει τρεις ξεχωριστές επιταγές των 12.000$, 8.500$ και 24,000$ σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Ωστόσο, όπως ίσως ήδη μαντέψατε, και οι τρεις επιταγές επιστράφηκαν απλήρωτες. Παραδόξως, ο Prakash, το μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου που εμπλέκεται, αμέλησε να ειδοποιήσει τη διεύθυνση του Roseate House σχετικά με τις επιταγές αυτές. Μια ζωτικής σημασία πληροφορία που έκανε τις ινδικές αρχές να τον θεωρήσουν ύποπτο για συνέργια.

Να αναφέρω κάτι που δεν είδα να συζητάτε και μπορεί να έπαιξε κάποιο ρόλο στην όλη ιστορία. Το μεγαλύτερο μέρος της διαμονής του Dutta συνέβη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπου η Ινδία ήταν από τις χωρές με τα περισσότερα κρούσματα και θανάτους. Την ίδια περίοδο εκείνη έμενα κι εγώ στην Νότια Ασία, συγκεκριμένα σε ξενώνα στη Σρι Λάνκα. Γνωρίζω από τη δική μου εμπειρία αλλά και από άλλους ταξιδιώτες ότι οι δομές (ξενοδοχεία, ξενώνες, ενοικιαζόμενα, εστίες, καμπινγκ, κλπ) στις οποίες κληθήκαμε ξαφνικά να μείνουμε όταν έκλεισαν τα σύνορα, μας επέτρεψαν να μείνουμε χωρίς χρέωση. Δεν λέω ότι αυτό συνέβη και στην περίπτωση του Dutta, απλά αναφέρω ότι επειδή ήταν μια δύσκολη περίοδος όπου δεν μπορούσε να υπάρξει πολλή οργάνωση κι έλεγχος, ίσως ο Dutta εκμεταλλεύτηκε αυτήν ακριβώς την άστατη κατάσταση για να περάσει απαρατήρητος. Ή ίσως απλά είναι πολύ καλός απατεώνας. Να θυμίσουμε εξάλλου ότι κάτι αντίστοιχο είχε καταφέρει να κάνει και η γνωστή απατεώνας,  Anna Delvey.