Η καμπάνια του φετινού Athens Pride – Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας, με τίτλο «Μια φορά κι έναν καιρό», έχει στο επίκεντρό της μια ταινία γεμάτη συμβολισμούς, αφιερωμένη στα δικαιώματα και στις διεκδικήσεις της LGBTQI+ κοινότητας, που στόχο έχει να μπει ένα τέλος στα παραμύθια που η κοινότητα γράφει σε κρυμμένα ημερολόγια, διαβάζει σε κλειστές ντουλάπες και εκμυστηρεύεται στο πουθενά.
Η ιστορία στο πρώτο μέρος ξετυλίγεται μέσα από τα μάτια μιας σύγχρονης σταχτοπούτας από την LGBTQI+ κοινότητα, η οποία ενώ ξεκινάει μόνη της και πασχίζει να σωθεί από ό,τι και όσους απειλούν τα δικαιώματά και την ελεύθερη ύπαρξή της, συσπειρώνεται με το πλήθος, για να διαδώσει το μήνυμα «Μια φορά κι έναν καιρό… διεκδίκησα και πέτυχα». Το κεντρικό πρόσωπο, Ελένη Λαϊλή, ως σύγχρονη σταχτοπούτα, τρέχει για να σωθεί πριν το ρολόι σημάνει 12:00 π.μ., ενώ η σκληρή μορφή ενός ατόμου την καταδιώκει απειλητικά. Τονίζοντας την ανάγκη της συλλογικότητας για την αντιμετώπιση οποιονδήποτε επιθέσεων, την βλέπουμε να συσπειρώνεται με πολύ κόσμο και να οδηγούνται, από το απειλητικό σκοτάδι σε ένα ελπιδοφόρο ξέφωτο.
H Leo Burnett Greece, creative agency του ομίλου Publicis Groupe Greece, δημιούργησε αφιλοκερδώς τη φετινή καμπάνια για το Athens Pride – Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας, για την οποία συνεργάστηκαν, επίσης αφιλοκερδώς, ο σκηνοθέτης Στάθης Μουρδουκούτας, η εταιρεία παραγωγής TopCut Modiano και ο φωτογράφος Τάσος Βρεττός.
Η Οργανωτική Επιτροπή του Athens Pride 2023 είπε για τη φετινή καμπάνια: «Το φετινό ταξίδι του Athens Pride 2023 είχε ως στόχο να διευρύνει την ορατότητα των διεκδικήσεων όλου του φάσματος των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων. Σε αυτό το ταξίδι, η κοινότητα, η Ελένη Λιάλη και όλα τα υπέροχα άτομα που συμμετείχαν αφιλοκερδώς στο φετινό μας επικοινωνιακό υλικό, ήρθαν και έκαναν το μήνυμα ακόμα πιο δυνατό. Είναι επίσης σημαντικό να επισημάνουμε, ότι η Leo Burnett Greece ήταν εκεί με απίστευτη διάθεση και στήριξη, για να πολλαπλασιάσει το παραμύθι που έγινε πραγματικότητα και να το κάνει να εξελιχθεί σε ένα τρομερό κοινωνικό movement».
O Δημήτρης Σπηλιώτης, Head Creative της Leo Burnett Greece, δήλωσε για την καμπάνια: «Όλοι μας στη Leo Burnett Greece νιώθουμε πραγματικά περήφανοι για τη δημιουργία της καμπάνιας του Athens Pride 2023. Είναι το αποτέλεσμα μιας ομαδικής δουλειάς και μιας άψογης συνεργασίας με την επιτροπή του Athens Pride, την οποία ευχαριστούμε ειλικρινά για την τιμή που μας έκανε, να μας εμπιστευθεί την επικοινωνία των διεκδικήσεων του δίκαιου αγώνα της ελληνικής ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας».
Ο Μίκης Μοδιάνο, CEO της TopCut Modiano, είπε από την πλευρά του: «Καθημερινά κάνουμε παραγωγές για μια πληθώρα προϊόντων, είτε καταναλωτικά, είτε υπηρεσίες. Ωστόσο, είμαστε υποχρεωμένοι και θέλουμε πάντα να δίνουμε κάτι πίσω στην κοινωνία. Αυτή λοιπόν η παραγωγή ήταν ένας τρόπος να δώσουμε κάτι πίσω. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το Athens Pride, που είναι ένα θέμα, για το οποίο έχουμε ιδιαίτερη ευαισθησία, και γι’ αυτό είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που κάναμε αυτή την ταινία με τη βοήθεια όλων των συνεργατών».
Το Athens Pride 2023, τα άτομα που πρωταγωνίστησαν και συντέλεσαν στην παραγωγή της ταινίας δίνουν ραντεβού το Σάββατο, 10 Ιουνίου, στην Πλατεία Συντάγματος, για να φωνάξουμε όλοι, όλες και όλα μαζί «Μια φορά κι έναν καιρό… διεκδίκησα και πέτυχα!»