Αν είστε λάτρεις των αυτοκινήτων ή ακόμα και αν δεν είστε, αλλά σας γοητεύει η παράδοση και η ιστορία της Ιαπωνίας και σχεδιάζετε ένα ταξίδι για εκεί, αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να επισκεφθείτε τη νοτιοανατολική ακτή του νησιού Χονσού, και συγκεκριμένα την Χιροσίμα, ναι τη γνωστή Χιροσίμα. Μεταξύ άλλων, η πόλη φιλοξενεί τη Mazda Motor Corporation, και μέσα στα κεντρικά γραφεία και τις εργοστασιακές εγκαταστάσεις της βρίσκεται το μουσείο της. Ένα μουσείο γεμάτο με μερικές από τις εμβληματικές μηχανοκίνητες δημιουργίες που έγιναν ποτέ από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Η Mazda τιμώντας την παράδοση και την ιστορία της, πραγματοποίησε μια εξαιρετική ανακαίνιση του μουσείου της και θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό στις 23 Μαΐου. Τόσο ο χωροταξικός σχεδιασμός όσο και τα εκθέματα του μουσείου έχουν πλήρως ανανεωθεί με στόχο να προσφέρει στους φίλους της Mazda έναν χώρο που θα τους φέρει πιο κοντά στην εμπειρία και στο πνεύμα της. Ο σχεδιασμός του Μουσείου χαρακτηρίζεται από τις μινιμαλιστικές γραμμές, το μαύρο χρώμα, τον ζεστό φωτισμό και τις ξύλινες επιφάνειες, όλα σύμφωνα με τη σχεδιαστική αντίληψη του Ikuo Maeda , «πατέρα» της σχεδιαστικής φιλοσοφίας KODO Design, της Mazda.
Ο κομψός και ταυτόχρονα φιλόξενος χώρος για τους επισκέπτες, διαθέτει 10 διαφορετικές ενότητες εκθεμάτων με διακόσμηση και φωτισμό ανάλογα με το θέμα της κάθε ενότητας. Ολόκληρο το μουσείο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει στους επισκέπτες μια αφηγηματική εμπειρία του οράματος της Mazda για τον επόμενο αιώνα και μία ιστορική αναδρομή των επιτευγμάτων που έγιναν από το 1920 που ιδρύθηκε η μάρκα μέχρι και σήμερα. Για τους πιστούς της ιαπωνικής μάρκας, με πολυάριθμους φίλους και στην Ελλάδα με τα γνωστά από τις κατά καιρούς περιηγήσεις τους club των ΜΙΑΤΑ και MAZDA MX, είναι υποχρεωτικό το προσκύνημα στο χώρο που βρίσκεται το 787B. Η Mazda εξέπληξε τον κόσμο με το 787B όταν κέρδισε το Le Mans το 1991, και αυτό το αυτοκίνητο με το Νο 55 εκτίθεται στο μουσείο μαζί με τον τετρακύλινδρο αγωνιστικό κινητήρα των 700 ίππων. Το γεγονός ότι ένας ιάπωνας κατασκευαστής κατέκτησε τον μεγαλύτερο αγώνα αντοχής στον κόσμο – και το έκανε με τον συγκεκριμένο κινητήρα – παραμένει ένα κορυφαίο γεγονός στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώιμο Bongo της συλλογής της Mazda που μοιάζει με τα βαν της Toyota από τη δεκαετία του ’80, σε συνδυασμό με την απλότητα του σχεδιασμού του φορτηγού Tonka, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της Mazda, ήταν τόσο δημοφιλές τα χρόνια μετά την παρουσίασή του που το “bongo” έγινε ο γενικός ιαπωνικός όρος για ένα μικρό φορτηγάκι. Αξίζει να κάνετε την ξενάγηση στις εργοστασιακές μονάδες της Mazda Motor Corporation κατά τη διάρκεια της οποίας μπορείται να παρακολουθήσετ τη γραμμή παραγωγής ενός CX-60, MX-5 ή ενός CX-30. Από τα εντυπωσιακά τμήματα του μουσείου είναι η αίθουσα με όλους του κινητήρες που σχεδίασε η εταιρεία. Από τους πειραματικούς μονοκύλινδρους κινητήρες της και τον κινητήρα Renesis, μέχρι τον πρωτοποριακό περιστροφικό κινητήρα της Mazda που μας γυρίζει πίσω στις ρίζες του διάσημου κινητήρα Wankel, βρίσκονται παρατεταγμένοι σε όλο τους το μεγαλείο. Η Mazda μέσα από το μουσείο της στοχεύει να δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες της, εστιάζοντας στη νέα φιλοσοφία των αυτοκινήτων της, που είναι η απόλαυση στην οδήγηση, η δέσμευση για την προστασία του κλίματος και η ποιότητα ζωής των ανθρώπων που επιλέγουν την Mazda. Άλλωστε η γενέτειρα της Mazda είναι καταπράσινη και ζωντανή σήμερα. Ο διατηρημένος θόλος Genbaku μαζί με το Πάρκο Ειρήνης και το μουσείο ατομικής βόμβας είναι υποχρεωτική επίσκεψη για όποιον επισκεφθεί στην περιοχή. Οι οθόνες και τα μνημεία στα σημεία της πυρηνικής επίθεσης, είναι υπενθυμίσεις της πραγματικότητας μιας πυρηνικής σύγκρουσης και διακυρήσουν ένα απλό και επίκαιρο μήνυμα που είναι πέρα από κάθε κάθε πολιτική: Όχι άλλες Χιροσίμα.
https://www.mazda.com/en/about/museum/
Αν είστε λάτρεις των αυτοκινήτων ή ακόμα και αν δεν είστε, αλλά σας γοητεύει η παράδοση και η ιστορία της Ιαπωνίας και σχεδιάζετε ένα ταξίδι για εκεί, αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να επισκεφθείτε τη νοτιοανατολική ακτή του νησιού Χονσού, και συγκεκριμένα την Χιροσίμα, ναι τη γνωστή Χιροσίμα. Μεταξύ άλλων, η πόλη φιλοξενεί τη Mazda Motor Corporation, και μέσα στα κεντρικά γραφεία και τις εργοστασιακές εγκαταστάσεις της βρίσκεται το μουσείο της. Ένα μουσείο γεμάτο με μερικές από τις εμβληματικές μηχανοκίνητες δημιουργίες που έγιναν ποτέ από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Η Mazda τιμώντας την παράδοση και την ιστορία της, πραγματοποίησε μια εξαιρετική ανακαίνιση του μουσείου της και θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό στις 23 Μαΐου. Τόσο ο χωροταξικός σχεδιασμός όσο και τα εκθέματα του μουσείου έχουν πλήρως ανανεωθεί με στόχο να προσφέρει στους φίλους της Mazda έναν χώρο που θα τους φέρει πιο κοντά στην εμπειρία και στο πνεύμα της. Ο σχεδιασμός του Μουσείου χαρακτηρίζεται από τις μινιμαλιστικές γραμμές, το μαύρο χρώμα, τον ζεστό φωτισμό και τις ξύλινες επιφάνειες, όλα σύμφωνα με τη σχεδιαστική αντίληψη του Ikuo Maeda , «πατέρα» της σχεδιαστικής φιλοσοφίας KODO Design, της Mazda.
Ο κομψός και ταυτόχρονα φιλόξενος χώρος για τους επισκέπτες, διαθέτει 10 διαφορετικές ενότητες εκθεμάτων με διακόσμηση και φωτισμό ανάλογα με το θέμα της κάθε ενότητας. Ολόκληρο το μουσείο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει στους επισκέπτες μια αφηγηματική εμπειρία του οράματος της Mazda για τον επόμενο αιώνα και μία ιστορική αναδρομή των επιτευγμάτων που έγιναν από το 1920 που ιδρύθηκε η μάρκα μέχρι και σήμερα. Για τους πιστούς της ιαπωνικής μάρκας, με πολυάριθμους φίλους και στην Ελλάδα με τα γνωστά από τις κατά καιρούς περιηγήσεις τους club των ΜΙΑΤΑ και MAZDA MX, είναι υποχρεωτικό το προσκύνημα στο χώρο που βρίσκεται το 787B. Η Mazda εξέπληξε τον κόσμο με το 787B όταν κέρδισε το Le Mans το 1991, και αυτό το αυτοκίνητο με το Νο 55 εκτίθεται στο μουσείο μαζί με τον τετρακύλινδρο αγωνιστικό κινητήρα των 700 ίππων. Το γεγονός ότι ένας ιάπωνας κατασκευαστής κατέκτησε τον μεγαλύτερο αγώνα αντοχής στον κόσμο – και το έκανε με τον συγκεκριμένο κινητήρα – παραμένει ένα κορυφαίο γεγονός στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώιμο Bongo της συλλογής της Mazda που μοιάζει με τα βαν της Toyota από τη δεκαετία του ’80, σε συνδυασμό με την απλότητα του σχεδιασμού του φορτηγού Tonka, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της Mazda, ήταν τόσο δημοφιλές τα χρόνια μετά την παρουσίασή του που το “bongo” έγινε ο γενικός ιαπωνικός όρος για ένα μικρό φορτηγάκι. Αξίζει να κάνετε την ξενάγηση στις εργοστασιακές μονάδες της Mazda Motor Corporation κατά τη διάρκεια της οποίας μπορείται να παρακολουθήσετ τη γραμμή παραγωγής ενός CX-60, MX-5 ή ενός CX-30. Από τα εντυπωσιακά τμήματα του μουσείου είναι η αίθουσα με όλους του κινητήρες που σχεδίασε η εταιρεία. Από τους πειραματικούς μονοκύλινδρους κινητήρες της και τον κινητήρα Renesis, μέχρι τον πρωτοποριακό περιστροφικό κινητήρα της Mazda που μας γυρίζει πίσω στις ρίζες του διάσημου κινητήρα Wankel, βρίσκονται παρατεταγμένοι σε όλο τους το μεγαλείο. Η Mazda μέσα από το μουσείο της στοχεύει να δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες της, εστιάζοντας στη νέα φιλοσοφία των αυτοκινήτων της, που είναι η απόλαυση στην οδήγηση, η δέσμευση για την προστασία του κλίματος και η ποιότητα ζωής των ανθρώπων που επιλέγουν την Mazda. Άλλωστε η γενέτειρα της Mazda είναι καταπράσινη και ζωντανή σήμερα. Ο διατηρημένος θόλος Genbaku μαζί με το Πάρκο Ειρήνης και το μουσείο ατομικής βόμβας είναι υποχρεωτική επίσκεψη για όποιον επισκεφθεί στην περιοχή. Οι οθόνες και τα μνημεία στα σημεία της πυρηνικής επίθεσης, είναι υπενθυμίσεις της πραγματικότητας μιας πυρηνικής σύγκρουσης και διακυρήσουν ένα απλό και επίκαιρο μήνυμα που είναι πέρα από κάθε κάθε πολιτική: Όχι άλλες Χιροσίμα.
https://www.mazda.com/en/about/museum/