Με το WRC να βρίσκεται αισίως στον τέταρτο γύρο και επιτέλους το παγκόσμιο πρωτάθλημα να πατάει χώμα σε έναν από τους κλασσικούς αγώνες του θεσμού, το Ράλλυ Πορτογαλίας, έρχεται η Nissan και κάνει πραγματικότητα αυτό που είχε υποσχεθεί ένα χρόνο νωρίτερα με αφορμή τα 50 χρόνια συμμετοχής της, στο ράλλυ της Νοτίου Αφρικής. Εγένετο το JUKE Hybrid Rally Tribute. Όχι, όχι μην βιαστείτε δεν πρόκειται για επανέκδοση του θρυλικού, εμβληματικού, επιτυχημένου, μπορώ να γράψω δεκάδες κοσμητικά επίθετα για να περιγράψω το Nissan 240Z. “Πρόκειται για ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία του JUKE, ενόψει του λανσαρίσματος του νέου JUKE Hybrid το καλοκαίρι. Θα προσφέρει τον ενθουσιασμό και την ευελιξία που θα περίμεναν οι υποψήφιοι αγοραστές από το εμβληματικό μας crossover, τόσο με βελτιωμένες επιδόσεις όσο και με αποτελεσματικότητα. Το JUKE Hybrid Rally Tribute φέρνει τον δυναμικό χαρακτήρα του, σε μια νέα διάσταση”, όπως ανέφερε η η Coralie Musy, Αντιπρόεδρος, Brand and Customer Experience, της Nissan AMIEO. Τιμώντας την ιστορία και την παράδοσή της η Nissan αποτίει φόρο τιμής στο θρυλικό 240Z που κατέκτησε τη νίκη στο εξαντλητικό Ράλι Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής το 1971, με οδηγό τον Edgar Herrmann και συνοδηγό τον Hans Schüller. Αναμφισβήτητα, το ράλι αυτό ήταν μια εξαιρετική επιτυχία για την Nissan, με τα 240Z να τερματίζουν στην δεύτερη και έβδομη θέση. Επιπλέον, η νίκη αυτή αντιπροσώπευε τη δεύτερη συνεχόμενη της Nissan στο ράλι. Κατά συνέπεια το JUKE Hybrid Rally Tribute παίρνει τα σχεδιαστικά του στοιχεία από το εμβληματικό 240Z.
Η πιο εμφανής τροποποίηση είναι οι διευρυμένοι θόλοι των τροχών, προκειμένου να “φιλοξενηθούν” τα ειδικής κατασκευής off–road ελαστικά, ενώ τα πρόσθετα φώτα τοποθετημένα στο καπό και στην οροφή υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα του JUKE Rally Tribute, ως ανταγωνιστικού off–roader. Ομοίως, το μαύρο καπό και οι μαύρες ζάντες του JUKE Rally Tribute είναι ένας οπτικός “φόρος τιμής” στο 240Z του 1971, που αγωνίστηκε στο Ράλι της Ανατολικής Αφρικής. Η χρήση vintage λογότυπων χορηγών και ο αριθμός 11 αντικατοπτρίζουν επίσης πτυχές του αυτοκινήτου ράλι 240Z, όπως και οι πρόσθετες ενισχυμένες ποδιές κάτω από το μπροστινό μέρος και πίσω από το πορτμπαγκάζ, που προσφέρουν προστασία στο κάτω μέρος του οχήματος. Η ενισχυμένη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές έρχεται για να δώσει στο Juke Hybrid Rally Tribute την απαιτούμενη εξαιρετική ισορροπία στο δύσκολο έδαφος που θα πλοηγηθεί. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 265/70 R16, δίνοντας εκπληκτικό κράτημα και πρόσφυση, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Το εσωτερικό του οχήματος έχει τροποποιηθεί με την τοποθέτηση ενός σωληνωτού πλαισίου για την απαιτούμενη ακαμψία και για να προσφέρει προστασία σε περίπτωση ατυχήματος στο απαιτητικό περιβάλλον της ερήμου. Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί προκειμένου να φιλοξενηθούν οι εφεδρικοί τροχοί, ενώ έχουν προστεθεί και ζώνες ασφαλείας με ιμάντες τεσσάρων σημείων, για να ασφαλίσουν τον οδηγό και τον πλοηγό στα αγωνιστικά τους καθίσματα. Στις λοιπές τροποποιήσεις του εσωτερικού περιλαμβάνεται η τοποθέτηση του απαιτούμενου συστήματος πυρόσβεσης, ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας με ένα ζευγάρι ακουστικών για την απλούστευση της επικοινωνίας μεταξύ οδηγού και πλοηγού, η τοποθέτηση Alcantara επένδυσης στο τιμόνι και ένα υδραυλικό χειρόφρενο με λαβή μεγάλης απόστασης για γρήγορη και εύκολη ενεργοποίηση.
“Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για εξηλεκτρισμό της γκάμας μας, φέτος θα δούμε ένα άνευ προηγουμένου κύμα νέων εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων και οχημάτων Nissan. Εκτός από το νέο JUKE Hybrid, θα παρουσιάσουμε επίσης το τολμηρά καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER στο crossover Qashqai. Έχουμε ήδη αρχίσει να λαμβάνουμε παραγγελίες για την νέα μας ναυαρχίδα το AriyaEV, ενώ το επαγγελματικό μας Townstar EV θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Και το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα παρουσιαστεί επίσης το ολοκαίνουργιο X-Trail Crossover“, είπε η Coralie Musy. Ως μέρος του εγχειρήματος που αφορά το Juke Hybrid Rally Tribute και το πλαίσιο της εξερεύνησης του ενθουσιασμού των αγώνων ράλι με όσο το δυνατόν πιο οικολογική διάσταση, το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Juke Hybrid Rally Tribute χρησιμοποιεί λιπαντικά και βιοκαύσιμα που παρέχονται από τη Shell, συνεργάτη της Nissan στο Ράλι Ανατολικής Αφρικής του 1971. Στο τεχνικό κομμάτι, το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του JUKE αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan, τελευταίας τεχνολογίας, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε εφαρμογή υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Παράγει 69 kW(94 ίππους) και 148 Nm ροπής. Στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, η Nissan ενσωμάτωσε τον κύριο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, ενώ η Renault τροφοδότησε το σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW, τον μετατροπέα και την υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, καθώς και με το εξαιρετικά καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το κλειδί για την οδηγική απόλαυση στην καρδιά του Nissan JUKE Hybrid είναι ένα προηγμένο πολυτροπικό κιβώτιο ταχυτήτων χαμηλής τριβής που παρέχει βέλτιστη χρήση της ισχύος πρόωσης, είτε αυτή προέρχεται από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από τον βενζινοκινητήρα, είτε και από τους δύο. Για τη μείωση της τριβής, αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί συμπλέκτες αντί για συμβατικούς συχρονισμένους δακτυλίους για να αλλάζει τις 4 ταχύτητες «ICE» (του Κινητήρα Εσωτερικής Καύσης) και τις 2 ταχύτητες «EV». Επιπλέον, για τη μείωση της τριβής, αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων δεν χρησιμοποιεί συμπλέκτη. Όλες οι εκκινήσεις του οχήματος είναι αμιγώς ηλεκτρικές και οι 2 κινητήρες EV χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό για τον συγχρονισμό των ταχυτήτων, παρέχοντας μια ομαλή, συνδεδεμένη και γρήγορη επιτάχυνση. Είναι όμορφο, άγριο μας αρέσει έχει εξαιρετικό DNA, δες 240Ζ, και το σημαντικότερο με σεβασμό στον άνθρωπο και στο περιβάλλον μέσα από τεχνολογία αιχμής. Για την ιστορία, το νικηφόρο αυτοκίνητο 240Ζ του 1971 αναπαλαιώθηκε σε καλή κατάσταση το 2013 και είναι μέρος της συλλογής ιστορικών αυτοκινήτων της Nissan που στεγάζεται στη Zama, κοντά στο παγκόσμιο στρατηγείο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην περιφέρεια Kanagawa της Ιαπωνίας. Όπως ακριβώς του αξίζει.
info: http://www.nissan.gr
Με το WRC να βρίσκεται αισίως στον τέταρτο γύρο και επιτέλους το παγκόσμιο πρωτάθλημα να πατάει χώμα σε έναν από τους κλασσικούς αγώνες του θεσμού, το Ράλλυ Πορτογαλίας, έρχεται η Nissan και κάνει πραγματικότητα αυτό που είχε υποσχεθεί ένα χρόνο νωρίτερα με αφορμή τα 50 χρόνια συμμετοχής της, στο ράλλυ της Νοτίου Αφρικής. Εγένετο το JUKE Hybrid Rally Tribute. Όχι, όχι μην βιαστείτε δεν πρόκειται για επανέκδοση του θρυλικού, εμβληματικού, επιτυχημένου, μπορώ να γράψω δεκάδες κοσμητικά επίθετα για να περιγράψω το Nissan 240Z. “Πρόκειται για ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία του JUKE, ενόψει του λανσαρίσματος του νέου JUKE Hybrid το καλοκαίρι. Θα προσφέρει τον ενθουσιασμό και την ευελιξία που θα περίμεναν οι υποψήφιοι αγοραστές από το εμβληματικό μας crossover, τόσο με βελτιωμένες επιδόσεις όσο και με αποτελεσματικότητα. Το JUKE Hybrid Rally Tribute φέρνει τον δυναμικό χαρακτήρα του, σε μια νέα διάσταση”, όπως ανέφερε η η Coralie Musy, Αντιπρόεδρος, Brand and Customer Experience, της Nissan AMIEO. Τιμώντας την ιστορία και την παράδοσή της η Nissan αποτίει φόρο τιμής στο θρυλικό 240Z που κατέκτησε τη νίκη στο εξαντλητικό Ράλι Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής το 1971, με οδηγό τον Edgar Herrmann και συνοδηγό τον Hans Schüller. Αναμφισβήτητα, το ράλι αυτό ήταν μια εξαιρετική επιτυχία για την Nissan, με τα 240Z να τερματίζουν στην δεύτερη και έβδομη θέση. Επιπλέον, η νίκη αυτή αντιπροσώπευε τη δεύτερη συνεχόμενη της Nissan στο ράλι. Κατά συνέπεια το JUKE Hybrid Rally Tribute παίρνει τα σχεδιαστικά του στοιχεία από το εμβληματικό 240Z.
Η πιο εμφανής τροποποίηση είναι οι διευρυμένοι θόλοι των τροχών, προκειμένου να “φιλοξενηθούν” τα ειδικής κατασκευής off–road ελαστικά, ενώ τα πρόσθετα φώτα τοποθετημένα στο καπό και στην οροφή υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα του JUKE Rally Tribute, ως ανταγωνιστικού off–roader. Ομοίως, το μαύρο καπό και οι μαύρες ζάντες του JUKE Rally Tribute είναι ένας οπτικός “φόρος τιμής” στο 240Z του 1971, που αγωνίστηκε στο Ράλι της Ανατολικής Αφρικής. Η χρήση vintage λογότυπων χορηγών και ο αριθμός 11 αντικατοπτρίζουν επίσης πτυχές του αυτοκινήτου ράλι 240Z, όπως και οι πρόσθετες ενισχυμένες ποδιές κάτω από το μπροστινό μέρος και πίσω από το πορτμπαγκάζ, που προσφέρουν προστασία στο κάτω μέρος του οχήματος. Η ενισχυμένη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές έρχεται για να δώσει στο Juke Hybrid Rally Tribute την απαιτούμενη εξαιρετική ισορροπία στο δύσκολο έδαφος που θα πλοηγηθεί. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 265/70 R16, δίνοντας εκπληκτικό κράτημα και πρόσφυση, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Το εσωτερικό του οχήματος έχει τροποποιηθεί με την τοποθέτηση ενός σωληνωτού πλαισίου για την απαιτούμενη ακαμψία και για να προσφέρει προστασία σε περίπτωση ατυχήματος στο απαιτητικό περιβάλλον της ερήμου. Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί προκειμένου να φιλοξενηθούν οι εφεδρικοί τροχοί, ενώ έχουν προστεθεί και ζώνες ασφαλείας με ιμάντες τεσσάρων σημείων, για να ασφαλίσουν τον οδηγό και τον πλοηγό στα αγωνιστικά τους καθίσματα. Στις λοιπές τροποποιήσεις του εσωτερικού περιλαμβάνεται η τοποθέτηση του απαιτούμενου συστήματος πυρόσβεσης, ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας με ένα ζευγάρι ακουστικών για την απλούστευση της επικοινωνίας μεταξύ οδηγού και πλοηγού, η τοποθέτηση Alcantara επένδυσης στο τιμόνι και ένα υδραυλικό χειρόφρενο με λαβή μεγάλης απόστασης για γρήγορη και εύκολη ενεργοποίηση.
“Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για εξηλεκτρισμό της γκάμας μας, φέτος θα δούμε ένα άνευ προηγουμένου κύμα νέων εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων και οχημάτων Nissan. Εκτός από το νέο JUKE Hybrid, θα παρουσιάσουμε επίσης το τολμηρά καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER στο crossover Qashqai. Έχουμε ήδη αρχίσει να λαμβάνουμε παραγγελίες για την νέα μας ναυαρχίδα το AriyaEV, ενώ το επαγγελματικό μας Townstar EV θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Και το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα παρουσιαστεί επίσης το ολοκαίνουργιο X-Trail Crossover“, είπε η Coralie Musy. Ως μέρος του εγχειρήματος που αφορά το Juke Hybrid Rally Tribute και το πλαίσιο της εξερεύνησης του ενθουσιασμού των αγώνων ράλι με όσο το δυνατόν πιο οικολογική διάσταση, το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Juke Hybrid Rally Tribute χρησιμοποιεί λιπαντικά και βιοκαύσιμα που παρέχονται από τη Shell, συνεργάτη της Nissan στο Ράλι Ανατολικής Αφρικής του 1971. Στο τεχνικό κομμάτι, το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του JUKE αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan, τελευταίας τεχνολογίας, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε εφαρμογή υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Παράγει 69 kW(94 ίππους) και 148 Nm ροπής. Στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, η Nissan ενσωμάτωσε τον κύριο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, ενώ η Renault τροφοδότησε το σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW, τον μετατροπέα και την υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, καθώς και με το εξαιρετικά καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το κλειδί για την οδηγική απόλαυση στην καρδιά του Nissan JUKE Hybrid είναι ένα προηγμένο πολυτροπικό κιβώτιο ταχυτήτων χαμηλής τριβής που παρέχει βέλτιστη χρήση της ισχύος πρόωσης, είτε αυτή προέρχεται από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από τον βενζινοκινητήρα, είτε και από τους δύο. Για τη μείωση της τριβής, αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί συμπλέκτες αντί για συμβατικούς συχρονισμένους δακτυλίους για να αλλάζει τις 4 ταχύτητες «ICE» (του Κινητήρα Εσωτερικής Καύσης) και τις 2 ταχύτητες «EV». Επιπλέον, για τη μείωση της τριβής, αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων δεν χρησιμοποιεί συμπλέκτη. Όλες οι εκκινήσεις του οχήματος είναι αμιγώς ηλεκτρικές και οι 2 κινητήρες EV χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό για τον συγχρονισμό των ταχυτήτων, παρέχοντας μια ομαλή, συνδεδεμένη και γρήγορη επιτάχυνση. Είναι όμορφο, άγριο μας αρέσει έχει εξαιρετικό DNA, δες 240Ζ, και το σημαντικότερο με σεβασμό στον άνθρωπο και στο περιβάλλον μέσα από τεχνολογία αιχμής. Για την ιστορία, το νικηφόρο αυτοκίνητο 240Ζ του 1971 αναπαλαιώθηκε σε καλή κατάσταση το 2013 και είναι μέρος της συλλογής ιστορικών αυτοκινήτων της Nissan που στεγάζεται στη Zama, κοντά στο παγκόσμιο στρατηγείο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην περιφέρεια Kanagawa της Ιαπωνίας. Όπως ακριβώς του αξίζει.
info: http://www.nissan.gr