Ο Έλβις Πρίσλεϊ έφυγε από το μάταιο τούτο κόσμο στις 16 Αυγούστου του 1977, οπότε θα περίμενε κανείς ότι μέχρι σήμερα όλοι θα γνώριζαν τα πάντα για τον βασιλιά του ροκ εν ρολ: Σάμπως και ήταν Έλληνας, αγαπούσε τη μανούλα του (ίσως λίγο παραπάνω από το κανονικό), λάτρευε τα περίεργα φαγητά, πέθανε στην τουαλέτα και, παρεμπιπτόντως, τραγούδησε μερικά από τα καλύτερα τραγούδια όλων των εποχών. Αλλά υπάρχουν πολλές άγνωστες πτυχές της ζωής του Έλβις, πολλές από τις οποίες δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτικές.

Οι λάτρεις των ζώων ίσως απογοητευτούν όταν ανακαλύψουν ότι ο βασιλιάς είχε τον δικό του χιμπατζή. Η εικόνα του « γυναικοκατακτητή» ξεπέρασε κάθε όριο με αποτέλεσμα να αρχίσει να επηρεάζει τις προσωπικές του σχέσεις. Και προς μεγάλη απογοήτευση των απανταχού θαυμαστών του που θεοποιούσαν την μαύρη χαίτη του, στην πραγματικότητα ο Έλβις ήταν γεννημένος ξανθός, ο οποίος έβαφε τις μπούκλες του για να αποκτήσει αυτό το στιλάτο λουκ σε στυλ Greese-lightning. Από τις περίεργες εμμονές έως τις σχέσεις με τη μητέρα του και τις γυναίκες της ζωής του που προκαλούν αμηχανία, ιδού η σκοτεινή πλευρά του Έλβις Πρίσλεϊ.

Στα γυρίσματα του “King Creole” το 1958.

1. Δεν έγραψε ποτέ τίποτα και σπάνια έπαιζε κιθάρα
Κανείς δεν θεωρεί τον Έλβις Πρίσλεϊ ως μια ιδιοφυΐα που έγραφε τραγούδια στα πρότυπα του Dylan, αλλά πιθανόν να σας σόκαρε αν μαθαίνατε ότι στην πραγματικότητα δεν έγραψε απολύτως τίποτα. Παρά το γεγονός ότι αναφέρεται σε 10 τραγούδια ως συν-δημιουργός, ο Elvis δεν συνεισέφερε ποτέ τίποτα πέρα από μερικούς διάσπαρτους τίτλους που σκαρφιζόταν από καιρού εις καιρό. (Προφανώς εμπνεύστηκε τη φράση «all shook up» μετά από ένα κακό όνειρο, και στη συνέχεια κάποιος άλλος τη μετέτρεψε σε τραγούδι). Οι τίτλοι «συν-δημιουργός» υπήρχαν απλώς για λόγους δημοσιότητας, που ακόμα κι ο ίδιος το παραδέχτηκε.

Σε μια συνέντευξη που έδωσε το 1957 στο περιοδικό Dig, ο Elvis εξομολογήθηκε: «Δεν έγραψα ούτε ένα τραγούδι στη ζωή μου. … Δεν είχα ούτε καν μια ιδέα για κάποιο κομμάτι». Στην ίδια συνέντευξη, αποκάλυψε επίσης στο κοινό ότι, παρά το γεγονός ότι κυκλοφορούσε με μια κιθάρα και έπαιζε την κιθάρα στις συναυλίες του, στην πραγματικότητα δεν µπορούσε να παίξει. Γι’ αυτόν, ήταν απλώς ένα «στήριγμα» – που τον έκανε να φαίνεται πιο ικανός και μουσικός απ’ ό,τι ήταν στην πραγματικότητα. Σκεφτείτε μόνο, με τι πράγματα μπορούσες να τη σκαπουλάρεις πριν από το διαδίκτυο.

2. Είχε εμμονή με τα όπλα
Ο Έλβις γούσταρε σαν τρελός να πυροβολεί πράγματα σχεδόν όσο και ο Elmer Fudd. Είχε τεράστια εμμονή με τα όπλα και τα συνέλεγε ώστε να επανδρώσει τη δική του πολιτοφυλακή. Όταν πέθανε το 1977, βρέθηκαν στην κατοχή του πάνω από 40 όπλα, μεταξύ των οποίων τουφέκια και ακόμη και ένα πολυβόλο… σε περίπτωση που οι τύποι από το «Jailhouse Rock» το έσκαγαν και έκαναν καμιά επιδρομή ή κάτι τέτοιο. Μέχρι τη δεκαετία του ’70, είχε γίνει αρκετά παρανοϊκός ώστε να κουβαλάει όπλα μαζί του πάνω στη σκηνή, αν και ευτυχώς όχι το πολυβόλο. Αντ’ αυτού, έχωνε πιστόλια στις μπότες του.

Προς τιμήν του Έλβις, είχε άδεια οπλοφορίας. Όμως, όπως φαίνεται, τα έβλεπε σαν παιχνίδια. Όπως αφηγείται στην αυτοβιογραφία του, “Over the Top and Back”, ο τραγουδιστής Τομ Τζόουνς επισκέφθηκε κάποτε το καμαρίνι του Έλβις και βρήκε ένα γεμάτο αυτόματο πιστόλι Colt .45 στο μπάνιο του βασιλιά. Το τύλιξε σε μια πετσέτα και το έδωσε προσεκτικά στον Έλβις, ο οποίος απάντησε αδιάφορα με την κλασική του ατάκα: «Ευχαριστώ πολύ».

3. Συχνά παρίστανε τον αστυνομικό
Όπως σχεδόν όλοι γνωρίζουν, είναι παράνομο να παριστάνεις τον αστυνομικό εκτός από πάρτι μασκέ. Σίγουρα είναι παράνομο να σταματάς κόσμο και να προσποιείσαι ότι μοιράζεις κλήσεις. Αλλά ο Έλβις τα έκανε και τα δύο, και μάλιστα αρκετά συχνά.

Αγαπούσε την αστυνομία και την επιβολή του νόμου, αλλά ήταν πολύ απασχολημένος με το να είναι ροκ σταρ για να γίνει πραγματικός αστυνομικός (είτε αυτό ή απλά δεν ήταν πρόθυμος να εγκαταλείψει τα σάντουιτς με φυστικοβούτυρο για να εξασκηθεί καταλλήλως). Έτσι, σύμφωνα με το βιβλίο της Priscilla Presley “Elvis, By The Presleys”, τοποθετούσε μια αστυνομική σειρήνα στο αυτοκίνητό του, φορούσε ένα από τα πολλά ψεύτικα σήματα που είχε μαζέψει μέσα στα χρόνια, σταματούσε τους οδηγούς που έτρεχαν με υπερβολική ταχύτητα και τους έλεγε κάτι όπως: «Παιδί μου, έτρεχες με υπερβολική ταχύτητα. Απλά σε προειδοποιώ να ελαττώσεις ταχύτητα».

Στη συνέχεια, τους έκοβε μια κλήση που στην πραγματικότητα ήταν ένα αυτόγραφο, πράγμα που ωστόσο δεν το έκανε λιγότερο παράνομο το να σταματάει τους ανθρώπους με το πρόσχημα του «εγώ είμαι ο νόμος». Καλύτερα να είχε αφιερώσει λιγότερο χρόνο στο να παριστάνει τον Barney Fife και περισσότερο χρόνο στο να μάθει να παίζει κιθάρα και να γράφει μουσική.

4. Ο μάνατζέρ του του επέβαλε την εικόνα του «γυναικά» για σκοπούς κέρδους
Μπορεί ο Έλβις να έβγαινε με αμέτρητα κορίτσια, αλλά αυτό συνέβαινε -τουλάχιστον εν μέρει- επειδή το ήθελε ο μάνατζέρ του. Ο συνταγματάρχης Τομ Πάρκερ προωθούσε τον Έλβις ως τον απόλυτο γυναικοκατακτητή και η ιδέα ότι ο Έλβις θα έβρισκε επιτέλους «την μια και μοναδική» ήταν ο εφιάλτης του. Ο έλεγχος του Πάρκερ στην ερωτική ζωή του Έλβις δεν ήταν ποτέ πιο εμφανής από ό,τι το 1956, όταν η κοπέλα του Έλβις, Τζουν Χουανίκο, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ήταν η σταθερή του σύντροφος. Αμέσως, ο Πάρκερ προσπάθησε να καταπνίξει την είδηση, βάζοντας τον Έλβις να «εξομολογηθεί» σε διαφορετικό δημοσιογράφο: «Έχω περίπου 25 κορίτσια με τις οποίες βγαίνω τακτικά. Η Χουανίκο είναι απλά ένα από τα κορίτσια μου».

Είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτά τα διαφημιστικά κόλπα δεν ενθουσίασαν ακριβώς τις ερωτικές συντρόφους του Έλβις. Αλλά από την άλλη πλευρά, μπορεί να έδωσαν στην Χουάνικο την ελευθερία να βγαίνει επίσης με όποιον επιθυμούσε. Και πράγματι, εκείνη βρήκε κάποιον άλλον, και λίγο αργότερα χώρισε τον βασιλιά σε ένα βαγόνι τρένου, ενημερώνοντάς τον ότι θα παντρευόταν με κάποιον άλλο. Στη συνέχεια, τον άφησε μόνο του στο τρένο καθώς αυτό απομακρυνόταν από τον σταθμό.

Mε την Ann-Margret στο “Viva Las Vegas” του 1964.

5. Η αγάπη του για το φαγητό ήταν αστείρευτη
Ο Elvis Presley είχε τρομερή όρεξη – για τις γυναίκες, φυσικά, αλλά και για το φαγητό. Το 1960, ο Τζέιμς Γκρέγκορι έγραψε στο «The Elvis Presley Story» (μέσω του Independent) τις λεπτομέρειες των προτιμήσεων του αγοριού του Νότου για γιγαντιαία, εντυπωσιακά πρωινά σε νότιο στιλ.

«Ο Έλβις λατρεύει τα τεράστια πρωινά με λουκάνικα, μπέικον, αυγά, τηγανητές πατάτες, σπιτικά ψωμάκια και καφέ». Το 1981, ο θείος του Πρίσλεϊ, ο Βέστερ Πρίσλεϊ, και μια μαγείρισσα της Γκρέισλαντ ονόματι Νάνσι Ρουκς δημοσίευσαν το «The Presley Family Cookbook», το οποίο περιείχε μερικά από τα υποτιθέμενα αγαπημένα φαγητά του βασιλιά, όπως τηγανητό κρέας και κάτι που ονομαζόταν «σαλάτα Pepsi-Cola».

Στο ειδικό αφιέρωμα του BBC του 1995 “The Burger and the King”, η επί χρόνια μαγείρισσα της Graceland Μαίρη Τζένκινς ανέφερε την ανθυγιεινή σχέση του Πρίσλεϊ με το φαγητό, ιδιαίτερα την προτίμησή του για τα σάντουιτς με τηγανητό φυστικοβούτυρο και μπανάνες και πώς κάποτε έφερε κρυφά στον Πρίσλεϊ μια σακούλα με απαγορευμένα χοτ ντογκ όταν νοσηλευόταν στο νοσοκομείο. «Το μόνο πράγμα που με ευχαριστεί στη ζωή είναι το φαγητό», είπε κάποτε ο Πρίσλεϊ στην Τζένκινς.

Αλλά ας επιστρέψουμε στα σάντουιτς με φυστικοβούτυρο γιατί μάλλον κανείς δεν τα λάτρευε περισσότερο από τον Έλβις. Στη δεκαετία του ’70, ανακάλυψε το εστιατόριο του Ντένβερ, το Colorado Mining Company, και τον ακραίο διαγωνισμό φαγητού: το Fool’s Gold. Αποτελούνταν από μια φρατζόλα ψωμί αλειμμένη με ένα βάζο μαρμελάδα, ένα βάζο φυστικοβούτυρο και ένα κιλό μπέικον. Ο Έλβις αποδέχθηκε την πρόκληση… όχι μια αλλά δύο φορές.

6. Οι επικίνδυνες δίαιτες
Καθώς ο Έλβις έκανε τα πάντα μέχρι τελικής πτώσης – γυναίκες, χάπια, πυροβολισμοί, φαγητό – έκανε επίσης ακραίες δίαιτες χωρίς να ενδιαφέρεται καθόλου για την υγεία του. Καθώς ο βασιλιάς έτρωγε ακατάσχετα, αισθανόταν ενοχές και στενοχωριόταν που έπαιρνε κιλά, τα οποία τόσο χαρακτηριστικά πρόσθεσε στο σώμα του που ήταν καλυμμένο με τη λαμπερή ολόσωμη στολή του στη δεκαετία του 1970. Και έτσι, επιδόθηκε σε μερικά από τα πολλά απερίσκεπτα προγράμματα απώλειας βάρους της εποχής.

Σύμφωνα με τον Independent, ο Πρίσλεϊ κάποια στιγμή πείστηκε ότι θα μπορούσε να χάσει γρήγορα κάποια περιττά κιλά τρώγοντας ζελέ από μπανάνες και σόδα από μαύρο βύσσινο (το αγαπημένο του ποτό)… και τίποτα άλλο. Το δοκίμασε για εβδομάδες, αλλά δεν έφερε μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους. Δοκίμασε επίσης κάτι που ονομάζεται «δίαιτα της Ωραίας Κοιμωμένης», κατά την οποία οι άνθρωποι βάζουν έναν γιατρό να τους βάλει σε τεχνητό κώμα. Πώς λειτουργεί: Ενώ κοιμούνται, το σώμα το σώμα επιδίδεται σε μια διαδικασία αυτοφαγίας για να επιβιώσει. Η επιδίωξη του Πρίσλεϊ φέρεται να έληξε όταν έπεσε από το κρεβάτι του νοσοκομείου και ξύπνησε από το κώμα.

7. Χιμπατζήδες για κατοικίδια
Γιατί να είσαι καν πλούσιος και διάσημος, αν δεν ξοδεύεις τα χρήματά σου σε κάτι εξωφρενικό που δεν θα περνούσε καν από το μυαλό κάποιου με λιγότερα μέσα ή στάτους; Για το σκοπό αυτό, ο Έλβις Πρίσλεϊ ξόδεψε τα λεφτά του σε πράγματα που συνήθως βλέπει κανείς στο Cribs του MTV – σπίτια, αυτοκίνητα κ.λπ. Αλλά πόσοι και πόσοι διάσημοι ράπερς των αρχών της δεκαετίας του 2000 είχαν κατοικίδιο χιμπατζή;

Ο παρουσιαστής του Memphis TV, Μπιλ Κίλεμπρου, προσέλαβε έναν χιμπατζή με το όνομα Σκάτερ, στον οποίο είχε διδάξει όλα τα κόλπα. Το αγαπημένο τους κόλπο: να οδηγούν στους δρόμους του Μέμφις. Ο Κίλεμπρου καθόταν χαμηλά στη θέση του οδηγού και χειριζόταν τα πετάλια, ενώ ο Σκάτερ οδηγούσε, σοκάροντας όσους δεν είχαν δει ποτέ ξανά έναν χιμπατζή να οδηγεί ένα αμάξι. Μετά από περίπου ένα χρόνο, ο Κίλεμπρου βαρέθηκε τον Σκάτερ και, τον «πάσαρε» στον Έλβις για να τον ξεφορτωθεί.

«Υποθέτω ότι σκέφτηκε ότι η Graceland αποτελούσε ένα ανεξέλεγκτο μέρος όπου μια μαϊμού θα ένιωθε σαν στο σπίτι της», δήλωσε ο επί χρόνια συνεργάτης του Πρίσλεϊ, ο Άλαν Φόρτας, στην εφημερίδα “Australia”. Αλλά το κέντρο των πάρτι δεν ήταν και το πιο ευχάριστο περιβάλλον για έναν νεαρό χιμπατζή, ο οποίος επιδιδόταν σε όλες τις χειρότερες παρορμήσεις του. Ο Έλβις φέρεται να γελούσε όταν ο Σκάτερ πλησίαζε τις καλεσμένες γυναίκες και τους σήκωνε τις φούστες, έπινε μπύρα ή ουίσκι, ή έσκιζε τις κουρτίνες και πετούσε τα περιττώματά του παντού.

8. Άρχισε να βγαίνει με την Πρισίλα όταν εκείνη ήταν μόνο 14 ετών
Ο Έλβις Πρίσλεϊ τα έφτιαξε για πρώτη φορά με τη μοναδική γυναίκα που θα παντρευόταν ποτέ, όταν εκείνη ήταν ακόμη μόλις έφηβη. Η Πρισίλα Μπολιέ μεγάλωσε από έναν πατέρα που υπηρετούσε στην Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ και όταν ήταν στην εφηβεία της, εκείνος μετέφερε όλη την οικογένεια σε μια βάση στο Βισμπάντεν της Γερμανίας. Μια μέρα του 1959, όταν η Μπολιέ ήταν 14 ετών, σύχναζε σε μια αμερικανική στρατιωτική λέσχη, όταν την πλησίασε ένας άνδρας ονόματι Κάρι Γκραντ και της είπε ότι ήταν στενός φίλος με τον 24χρονο Έλβις Πρίσλεϊ, ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν καταταγμένος στο στρατό και υπηρετούσε σε κοντινή απόσταση.

Σύντομα θα αποδεχόταν την πρόσκληση του Γκραντ να συναντήσει τον Πρίσλεϊ. Την πρώτη φορά που ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με την κοπέλα που του είχε βρει ο φίλος του, ο Πρίσλεϊ υπέθεσε ότι ήταν δευτεροετής ή τελειόφοιτη στο λύκειο, για να τον διορθώσει η Μπολιέ. «Μα, είσαι απλά ένα μωρό», θυμήθηκε να του λέει σε ένα άρθρο που δημοσίευσε στο People. Σε λίγο καιρό, η Μπολιέ και ο Πρίσλεϊ έγιναν ζευγάρι. Μετά την αποστράτευση του Πρίσλεϊ και την επιστροφή του στις ΗΠΑ, κατά καιρούς ταξίδευε στα κρυφά για να συναντήσει την Πρισίλα, χωρίς να κινήσει τις υποψίες της φίλης του, της ηθοποιού Ανίτα Γουντ. Όταν η Γουντ το ανακάλυψε και χώρισαν, ο Πρίσλεϊ κάλεσε την Μπολιέ να μετακομίσει μαζί του. Εκείνη ήταν 15 ετών τότε.

9. Ο Έλβις είχε κόλλημα με την παρθενιά
Ο Έλβις και η Πρισίλα Πρίσλεϊ παντρεύτηκαν το 1967, περισσότερα από επτά χρόνια μετά την έναρξη της σχέσης τους στη Γερμανία στα τέλη της δεκαετίας του 1950. Το ζευγάρι δεν ολοκλήρωσε την ερωτική τους σχέση μέχρι τη νύχτα του γάμου τους. Στα απομνημονεύματά της “Elvis and Me” του 1985, η Πρισίλα Πρίσλεϊ θυμάται ότι παρακαλούσε με δάκρυα τον φίλο της να ικανοποιήσει τις σωματικές της ανάγκες. Ο ίδιος όμως κάθε φορά αρνούνταν.

Εκείνη και ο Έλβις φιλιόντουσαν και αγκαλιάζονταν και το ζευγάρι τραβούσε εμφανώς, σεξουαλικά φορτισμένες φωτογραφίες Polaroid ο ένας του άλλου. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης τους, ο Έλβις διατηρούσε δεσμούς και σχέσεις, κυρίως με την Ανν Μάργκαρετ κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του “Viva Las Vegas”. Αλλά η Πρισίλα παρέμεινε ουσιαστικά παρθένα – σύμφωνα με τις επιθυμίες του Πρίσλεϊ και σύμφωνα με μια βαθιά ριζωμένη προσωπική φιλοσοφία σχετικά με οποιονδήποτε επέλεγε να παντρευτεί.  «Κάτι στη νότια ανατροφή του τον είχε διδάξει ότι το “σωστό,” κορίτσι έπρεπε να φυλάγεται για το γάμο. Εγώ ήμουν αυτό το κορίτσι», έγραψε η Πρισίλα στο άρθρο της στο People.

Εννέα μήνες ακριβώς μετά τη γαμήλια νύχτα του 1967, οι δύο τους έγιναν οικογένεια όταν γεννήθηκε η κόρη τους, Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ. Μετά τη γέννηση του παιδιού τους, ο Έλβις έχασε κάθε σεξουαλικό ενδιαφέρον για τη σύζυγό του, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορούσε να είναι με μια γυναίκα σε αυτή την περίπτωση, επειδή είχε σπιλωθεί από τη γέννα. «Μου είχε αναφέρει πριν παντρευτούμε ότι δεν είχε μπορέσει ποτέ να κάνει έρωτα με γυναίκα που είχε παιδί», έγραψε η Πρισίλα στα απομνημονεύματά της.

10. Έλεγε στην Πρισίλα τι να φορέσει
Σε όλες τις σχέσεις του, ο Έλβις προσπαθούσε να ασκεί έλεγχο και επιρροή στις συντρόφους του. Όταν ήταν 19 ετών, ο Έλβις έβγαινε με τη 15χρονη Ντίξι Λοκ, της οποίας υπαγόρευε τις ενδυματολογικές της επιλογές. Η συμπεριφορά αυτή έγινε πιο έντονη όταν ξεκίνησε σχέση με την Πρισίλα Μπολιέ, τη μετέπειτα Πρισίλα Πρίσλεϊ. «Ήθελε να με διαμορφώσει σύμφωνα με τις απόψεις και τις προτιμήσεις του», έγραψε η Πρισίλα στο άρθρο της στο People το 1985. Δεν ήταν χαρούμενη με το πόσο σύντομα μέσα στη διάρκεια του γάμου έμεινε έγκυος. Σύμφωνα με τα απομνημονεύματά της, η Πρισίλα συζήτησε με τον Έλβις λίγο πριν από το γάμο να προμηθευτεί μια συνταγή για αντισυλληπτικά χάπια. «Εκείνος ήταν κατηγορηματικά αντίθετος: «Δεν είναι καλά για σένα. Πραγματικά δεν θέλω να τα παίρνεις. Δεν έχουν ακόμη τελειοποιηθεί. Έχει ένα σωρό παρενέργειες».

Η Πρισίλα έγραψε επίσης για το πώς όταν επισκέφθηκε τον Έλβις στις ΗΠΑ στις αρχές της σχέσης τους τη δεκαετία του 1960, την πήγε σε ένα τετράωρο ταξίδι για ψώνια, το οποίο αποκάλεσε «το μάθημα μόδας του Έλβις Πρίσλεϊ». Εκείνος επέμενε να φοράει μόνο τα χρώματα που του άρεσαν να φοράει, μονόχρωμα και μόνο, και ποτέ σκούρο πράσινο ή καφέ γιατί αυτά του θύμιζαν τα στρατιωτικά του χρόνια. «Ήμουν η κούκλα του Έλβις, η δική του ζωντανή κούκλα, για να μου φοράει τα ρούχα που αυτός ήθελε», εξήγησε η Πρισίλα, προσθέτοντας ότι ο μουσικός την διέταζε επίσης να ξανακάνει το μακιγιάζ της σε περίπτωση που το εφάρμοζε πολύ ελαφρά.

11. Νάρκωσε την Πρισίλα
Στα απομνημονεύματά της του 1985, “Elvis and Me”, Πρισίλα περιέγραψε λεπτομερώς διάφορες πτυχές της σχέσης τους, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου που ασκούσε ο Έλβις στη ζωή της. Περιέγραψε περιπτώσεις όπου ο Έλβις της έδινε χάπια για να τη βοηθήσει να κοιμηθεί ή να χαλαρώσει. Οι περιγραφές αυτές οδήγησαν σε εικασίες και ανησυχίες σχετικά με το αν ο Έλβις νάρκωσε την Πρισίλα για να τη χειραγωγήσει ή να την ελέγξει.

Πολλές αναφορές έχουν υποστηρίξει ότι ο Έλβις έφτασε στο σημείο να δώσει στην Πρισίλα αμφεταμίνες για να την κρατήσει ξύπνια κατά τη διάρκεια των μαραθώνιων σεξουαλικών τους περιπτύξεων. Υποτίθεται ότι, αφού τις γνώρισε στο στρατό, ο Πρίσλεϊ είχε εθιστεί στα ναρκωτικά και αργότερα πήραν τον έλεγχο της ζωής του.

Κατά τη διάρκεια αυτών των μαραθώνιων σεξουαλικών επαφών υπό την επήρεια ναρκωτικών με την Πρισίλα, ο Έλβις φέρεται επίσης να έβγαζε φωτογραφίες με μια φωτογραφική μηχανή Polaroid, τις οποίες αποθήκευσε σε μια ασημένια βαλίτσα που παρέδωσε στην Πρισίλα μετά το θάνατό του – χρόνια μετά το διαζύγιό τους

12. Μια φορά πυροβόλησε την αρραβωνιαστικιά του
Ο Έλβις ήταν εξαιρετικά χειριστικός άνθρωπος – και μπορούσε να γίνει ακόμα και βίαιος. Γνώρισε την Τζίντζερ Άλντεν όταν εκείνη ήταν 20 ετών και εκείνος 41. Ήταν μια νεαρή βασίλισσα των καλλιστείων, την οποία ήλπιζε να κάνει γυναίκα του, αλλά η σχέση τους ήταν βαθιά προβληματική.

Η συμπεριφορά του απέναντί της ήταν τρομακτική και το ζευγάρι τσακωνόταν συνεχώς κατά τη διάρκεια της κοινής τους ζωής. Μετά από έναν καυγά, φέρεται να ζήτησε από έναν από τους βοηθούς του να σκάσει τα λάστιχα στο αυτοκίνητο της Άλντεν για να μην μπορεί να φύγει από το σπίτι του, ενώ σε μια άλλη περίπτωση, όταν εκείνη έφυγε μετά από καυγά, ισχυρίστηκε ότι εκείνος την πυροβόλησε. Το ζευγάρι είχε αρραβωνιαστεί για να παντρευτεί, αλλά η θυελλώδης σχέση τους δεν έφτασε ποτέ ως εκεί.

13. Ο Έλβις και η μητέρα ήταν υπερβολικά κοντά
Η Πρισίλα Πρίσλεϊ ήταν η μόνη γυναίκα που παντρεύτηκε ποτέ ο Έλβις Πρίσλεϊ, αλλά η ίδια είπε στα απομνημονεύματά της ότι στην πραγματικότητα ο βασιλιάς είχε χώρο στην καρδιά του μόνο για μία γυναίκα – τη μητέρα του, Γκλάντις Πρίσλεϊ. Ωστόσο, ο Έλβις ενδέχεται να είδε κάτι από τη μαμά του στη μελλοντική του σύζυγο. «Τον έλκυαν οι γυναίκες που του θύμιζαν τη μητέρα του, όπως η Πρισίλα με τα σκούρα μαλλιά και τα όμορφα μάτια», είπε ένας φίλος του Πρίσλεϊ σε έναν βιογράφο του (από Sunday Times).

Αυτό θα μπορούσε να πηγάζει από το γεγονός ότι η Γκλάντις Πρίσλεϊ φρόντιζε τον Έλβις όταν ήταν μικρός. «[Εκείνη] του έδωσε τόση αγάπη και προσοχή όταν μεγάλωνε που έφτασε να βάζει όλες τις μητέρες σε ένα ειδικό βάθρο», έγραψε ο φίλος του Elvis, Σόνι Γουέστ, στο βιβλίο «Elvis: Still Taking Care of Business». Η Γκλάντις και ο Έλβις αναφέρονταν ο ένας στον άλλον για πολύ καιρό με χαϊδευτικά ονόματα: Τον αποκαλούσε «Μωρό», «Αγέραστο» και «Άτακτο», ενώ εκείνος την αποκαλούσε «Satnin», το όνομα μιας μάρκας λαρδιού. «Της μιλούσε σαν μωρό», είπε ο συνεργάτης του Έλβις, Λαμάρ Φάικ, στο βιβλίο « Elvis and the Memphis Mafia». Αυτό το ακραίο επίπεδο στενής σχέσης μεταξύ μητέρας και γιου συνέβαλε στο να ωθήσει την ηθοποιό Νάταλι Γουντ να διακόψει το ειδύλλιό της με τον Έλβις – είδε τον ενήλικα ροκ σταρ να κάθεται στην αγκαλιά της μητέρας του.

14. Κατηγορίες για ρατσισμό
Πιο πρόσφατα, ο Κουίνσι Τζόουνς αποκάλυψε ότι πάντα αρνιόταν να συνεργαστεί με τον Έλβις επειδή ήταν «ρατσιστής». Ο σούπερ σταρ παραγωγός εξήγησε: «Όχι, δεν θα συνεργαζόμουν μαζί του. Έγραφα για τον [διευθυντή της ορχήστρας] Τόμι Ντόρσεϊ, τότε στη δεκαετία του ’50. Και ήρθε ο Έλβις και ο Τόμι είπε: “Δεν θέλω να παίξω μαζί του”. Ήταν ένα ρατσιστόμουτρο – θα το βουλώσω τώρα».

Εν τω μεταξύ, το “Fight The Power” των Public Enemy περιλαμβάνει τον στίχο: «Ο Elvis ήταν ήρωας για τους περισσότερους/αλλά ποτέ δεν σήμαινε τίποτα για μένα/ένας ευθύς ρατσιστής ήταν αυτός ο κόπανος/απλός και ξεκάθαρος».

Αν και δεν υπάρχουν συγκεκριμένες αποδείξεις ότι ο Έλβις ήταν ρατσιστής, αναμφισβήτητα οικειοποιήθηκε την κουλτούρα των μαύρων και την αναπαρήγαγε στο ευρύ κοινό. Ο ρατσισμός στην αμερικανική κοινωνία του επέτρεψε να έχει μια τόσο καρποφόρα καριέρα και σίγουρα ήταν κάτι στο οποίο στηρίχθηκε συνειδητά ή υποσυνείδητα για να γίνει ο βασιλιάς του ροκ εν ρολ.

15

15. Elvis has left the building από την τουαλέτα
Ο Έλβις Πρίσλεϊ άλλαξε τη μουσική για πάντα, αλλά η μοίρα δεν του επέτρεψε έναν θάνατο αντάξιο του κύρους του. Τον Αύγουστο του 1977, ο βασιλιάς του ροκ εν ρολ, στην πολύ νεαρή ηλικία των 42 ετών, πέθανε μόνος του στη μέση της νύχτας στο κτήμα του στην Graceland… στο μπάνιο. Η καρδιά του σταμάτησε ενώ καθόταν στην τουαλέτα και έπεσε με το παντελόνι του γύρω από τους αστραγάλους του. Όχι και τόσο ηρωικός θάνατος.

Μήπως ο βασιλιάς «σφίχτηκε» πολύ; Όχι απαραίτητα. Σύμφωνα με τους New York Times, ο ιατροδικαστής της τοπικής κομητείας απέδωσε τον θάνατο του Πρίσλεϊ σε αρρυθμίες που σχετίζονταν με υπέρταση και υψηλή αρτηριακή πίεση. Η τοξικολογική έκθεση διαπίστωσε επίσης στον οργανισμό του Πρίσλεϊ μια ποικιλία και ποσότητα, όπως κωδεΐνη, quaaludes, μερικά συνταγογραφούμενα ηρεμιστικά, ένα βαρβιτουρικό, μορφίνη και το παυσίπονο Demerol. Το 1980, ο αγαπημένος γιατρός του Πρίσλεϊ, ο Dr. Feelgood, ο George “Dr. Nick Nichopoulos”, βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα κατηγορητήριο 14 κατηγοριών για υπερσυνταγογράφηση φαρμάκων στον Πρίσλεϊ και σε άλλες διασημότητες. Τελικά αθωώθηκε, αλλά αργότερα έχασε την άδειά του να ασκεί το επάγγελμα του γιατρού στο Τενεσί.

 

Διαβάστε επίσης: Όταν οι Manic Street Preachers έπαιξαν ζωντανά για τον Φιντέλ Κάστρο