Η Meta ετοιμάζεται να ανακοινώσει ένα generative AI chatbot, το οποίο προς το παρόν έχει την ονομασία “Gen AI Personas” και απευθύνεται σε νεότερους χρήστες, σύμφωνα με την Wall Street Journal.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα AI personas θα εμφανιστούν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Meta Connect που ξεκινάει την Τετάρτη και θα προσανατολίζονται στην εμπλοκή νεαρών χρηστών. Παρόμοιες, αλλά πιο γενικά στοχευμένες, personas του Meta chatbot έχουν ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, δοκιμαστεί στο Instagram.
Σύμφωνα με εσωτερικές συζητήσεις που είδε η WSJ, η εταιρεία έχει δοκιμάσει μια persona «αυθάδους ρομπότ» εμπνευσμένη από τον Bender από το “Futurama” και μια υπερβολικά περίεργη persona Alvin the Alien από το “The Wubbulous World of Dr. Seuss”, που ένας υπάλληλος ανησυχούσε ότι θα μπορούσε να υπονοήσει ότι το bot φτιάχτηκε για να συλλέγει προσωπικές πληροφορίες. Ένα ιδιαίτερα προβληματικό chatbot φέρεται να είπε σε έναν υπάλληλο της Meta: «Όταν είσαι με μια κοπέλα, όλα έχουν να κάνουν με την εμπειρία. Και αν ξερνάει πάνω σου, αυτό είναι σίγουρα μια εμπειρία».
Η Meta σκοπεύει να δημιουργήσει «δεκάδες» από αυτά τα ρομπότ, γράφει η Wall Street Journal, και έχει μάλιστα εργαστεί πάνω σε ένα εργαλείο δημιουργίας chatbot για να δώσει τη δυνατότητα σε διάσημους ανθρώπους να φτιάξουν τα δικά τους chatbots για τους θαυμαστές τους. Μπορεί επίσης να υπάρξουν και κάποια πιο προσανατολισμένα προς την παραγωγικότητα chatbot, ικανά να βοηθήσουν σε «κωδικοποίηση και άλλες εργασίες», σύμφωνα με το άρθρο.
Το άλλο πρότζεκτ της Meta στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης περιλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες, την ανάπτυξη ενός πιο ισχυρού Large Language Model (LLM) για να ανταγωνιστεί το τελευταίο έργο της OpenAI με το GPT-4, το μοντέλο που στηρίζει το ChatGPT και το Bing, καθώς και ένα μοντέλο TN που κατασκευάστηκε ακριβώς για να βοηθήσει στα άβαταρ της Horizon Worlds. Κατά τη διάρκεια του Meta Connect, η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσης περισσότερα για το metaverse αλλά και το νέο headset Quest 3.
Σύμφωνα με την WSJ, το πρώην στέλεχος της Snap και του Instagram, Meghana Dhar, υποστηρίζει ότι τα chatbot της Meta «δεν φωνάζουν Gen Z, αλλά σίγουρα η Gen Z είναι πιο άνετη» με αυτή την τεχνολογία. Πρόσθεσε επίσης ότι ο στόχος της Meta με τα chatbots, όπως πάντα δηλαδή με τα νέα της προϊόντα, είναι να τα κρατήσει «απασχολημένα» για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ώστε να έχει «αυξημένες ευκαιρίες να τους “σερβίρει” διαφημίσεις».
Πηγή: The Verge