Το YouTube άρχισε πρόσφατα να επιβραδύνει τις ταχύτητες της πλατφόρμας του, κάθε φορά που χρησιμοποιούνται προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων (AdBlock). Ένα νέο κύμα χαμηλών ταχυτήτων ταλαιπωρεί τους χρήστες, με τις μόνες λύσεις να είναι η απενεργοποίηση του ad blocker ή η αναβάθμιση του YouTube σε premium.

Για να καταπολεμήσουν την αυξανόμενη συχνότητα των διαφημίσεων στο YouTube, οι χρήστες χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια ad blockers προγράμματα. Σύμφωνα με το YouTube, αυτή η μέθοδος αποφυγής των διαφημίσεων θεωρείται παραβίαση των όρων παροχής υπηρεσιών. Φυσικά, οι διαφημίσεις πριν από τα βίντεο αποτελούν τεράστια πηγή εσόδων για την υπηρεσία και ο μόνος τρόπος για να τις αποφύγετε χωρίς τη χρήση κάποιας εφαρμογής είναι να πληρώσετε απευθείας το YouTube κάνοντας συνδρομή στην premium υπηρεσία του.

Το YouTube έχει αρχίσει να αποθαρρύνει τη χρήση των ad blockers με διάφορους τρόπους. Ο πρώτος είναι με ένα αναδυόμενο μήνυμα που αναφέρει: «Ad blockers violate YouTube’s Term of Service» (Οι αποκλειστές διαφημίσεων παραβιάζουν τους όρους παροχής υπηρεσιών του YouTube). Το μήνυμα στη συνέχεια σας προτείνει να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων και δε σας επιτρέπει να συνεχίσετε στην παρακολούθηση αν δεν το κάνετε.

Η δεύτερη μέθοδος είναι αυτή που τώρα αρχίζει να εφαρμόζεται σε περισσότερους χρήστες. Το YouTube άρχισε πρόσφατα να επιβραδύνει ολόκληρο τον ιστότοπο όταν χρησιμοποιείται ένα AdBlock πρόγραμμα.

Σύμφωνα με μια δημοσίευση στο Reddit, πολλοί χρήστες σημείωσαν ότι το YouTube καθυστερεί πάρα πολύ και δεν ανταποκρίνεται, φαινομενικά ξαφνικά, και γρήγορα ανακάλυψαν ότι η απενεργοποίηση οποιουδήποτε ad blocker  επαναφέρει σε φυσιολογικές ταχύτητες την πλατφόρμα.

Στο 9to5Google.com δοκίμασαν αυτή τη θεωρία και, όπως αναφέρουν, σίγουρα το YouTube φαίνεται πως αντιμετωπίζει πρόβλημα με αργές ταχύτητες και τα περισσότερα ζητήματα λύνονται όταν απενεργοποιηθεί το ad blocker.

Βέβαια, για τους περισσότερους χρήστες, καμία από τις δύο επιλογές δεν είναι ιδανική και οι μέθοδοι του YouTube για να αποτρέψει τους χρήστες από τη χρήση των ad blockers είναι αμφιλεγόμενες. Αναγκάζει τους χρήστες να επιλέξουν μεταξύ της πληρωμής 10 δολαρίων/μήνα ή της παρακολούθησης διαφημίσεων βίντεο που μερικές φορές μπορεί να φτάσουν τα 10 λεπτά και να μην μπορούν να παραλειφθούν.

Πηγή: 9to5Google