Η ιδέα της δημιουργίας μιας multiplayer εκδοχής του παιχνιδιού “The Last of Us” εγκαταλείφθηκε από την εταιρεία Naughty Dog. «Η πολύ δύσκολη αυτή απόφαση» πάρθηκε επειδή η δημιουργία ενός τέτοιου παιχνιδού θα είχε αντίκτυπο σε άλλα projects. Σε μια δήλωση, το στούντιο είπε ότι «θα συνεχίσει να επικεντρώνεται σε single player παιχνίδια που έχουν καθορίσει την κληρονομιά της Naughty Dog».
Η Naughty Dog, η οποία ανήκει στη Sony, έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο αναγνωρισμένα παιχνίδια για το PlayStation με τις σειρές Uncharted και The Last of Us.
Ενώ και τα δύο παιχνίδια έχουν συμπεριλάβει multiplayer λειτουργίες, το “Last of Us Online” θα ήταν ένα live service παιχνίδι, δηλαδή έχει μια συνεχή ροή νέου περιεχομένου που προστίθεται μετά την κυκλοφορία και έχει σχεδιαστεί σκόπιμα για να κρατά τον παίχτη στο παιχνίδι χρόνια μετά την κυκλοφορία. Αυτό είναι σε αντίθεση με τα παραδοσιακά παιχνίδια για έναν παίκτη, τα οποία μπορούν να ολοκληρωθούν σε καθορισμένο αριθμό ωρών.
Ωστόσο, απαιτούν πολλή δουλειά για να διατηρηθούν και η Naughty Dog είπε ότι αν το “The Last of Us Online” συνέχιζε θα σήμαινε ότι θα γινόταν «ένα στούντιο παιχνιδιών αποκλειστικά live service». Αντίθετα, είπε ότι ήθελε να επικεντρωθεί σε «περισσότερα από ένα φιλόδοξα, ολοκαίνουργιο παιχνίδια για έναν παίκτη» που βρίσκονται στο στάδιο της ανάπτυξης.
Η κίνηση ακολουθεί την πρόσφατη ανακοίνωση της Sony ότι περιορίζει τα σχέδιά της για παραγωγή περισσότερων live service παιχνίδιών.
Τον Φεβρουάριο του 2022, είπε ότι ήθελε να κυκλοφορήσει 12 έως τον Μάρτιο του 2026, αλλά έκτοτε έχει αναθεωρήσει τον αριθμό σε έξι. Εκτός από τους απροειδοποίητους τίτλους που είπε ότι εργαζόταν, η Naughty Dog πρόκειται να κυκλοφορήσει μια remastered έκδοση του “The Last of Us: Part 2” τον επόμενο μήνα.
Η τηλεοπτική μεταφορά του πρώτου παιχνιδιού, με πρωταγωνιστές τους Pedro Pascal και Bella Ramsey, μόλις προτάθηκε για τρεις Χρυσές Σφαίρες.
Πηγή: BBC