Το “The Idol” του HBO αποτελεί πλέον παρελθόν.
Η αμφιλεγόμενη σειρά από τον δημιουργό του “Euphoria” Sam Levinson και τον Abel Tesfaye, γνωστότερο ως The Weeknd, δεν θα επιστρέψει για δεύτερη σεζόν.
Δεν αποτελεί τεράστια έκπληξη δεδομένης της κριτικής και εμπορικής υποδοχής της σειράς, στην οποία πρωταγωνιστούσαν ο Tesfaye και η Lily-Rose Depp.
Κάποιοι από τους ηθοποιούς ανέφεραν την πιθανότητα μιας δεύτερης σεζόν κατά τη διάρκεια συνεντεύξεων, αν και όσοι είδαν την σειρά δήλωσαν ότι οι δημιουργοί δεν μπήκαν στη διαδικασία παραγωγής με σχέδιο για μια σειρά πολλών σεζόν.
Η Da’Vine Joy Randolph, η οποία υποδύθηκε έναν από τους μάνατζερ της ποπ σταρ Jocelyn (Lily-Rose Depp), είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι η πρώτη σεζόν έμεινε σκόπιμα «ανοιχτή» για την πιθανότητα μιας δεύτερης.
«Το “Idol” ήταν ένα από τα πιο προκλητικά πρωτότυπα προγράμματα του HBO και είμαστε ικανοποιημένοι από την ισχυρή ανταπόκριση του κοινού», δήλωσε εκπρόσωπος του HBO. «Μετά από πολλή σκέψη και εξέταση, το HBO, καθώς και οι δημιουργοί και οι παραγωγοί, αποφάσισαν να μην προχωρήσουν σε δεύτερη σεζόν. Είμαστε ευγνώμονες στους δημιουργούς, το καστ και το συνεργείο για την απίστευτη δουλειά τους».
Το HBO έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία τηλεθέασης μόνο για τα δύο πρώτα επεισόδια. Η πρεμιέρα φέρεται να συγκέντρωσε την ίδια μέρα 913.000 θεατές στο HBO και το Max, ενώ το δεύτερο επεισόδιο υποχώρησε ελαφρώς στις 800.000. Σύμφωνα με το HBO, η μείωση τη 2η εβδομάδα προήλθε από τη γραμμική προβολή, όχι από την προβολή στο Max -κάτι που είναι λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι η σειρά πιθανότατα απευθυνόταν σε νεαρότερο κοινό από τον τυπικό θεατή της γραμμικής τηλεόρασης.
Εκείνη την εποχή, η Nielsen ανέφερε ότι οι θεατές του “The Idol” στο Max ήταν περίπου 21 χρόνια μεγαλύτεροι από τους πρωταγωνιστές, μια μεγαλύτερη διαφορά για ένα το τυπικό δράμα του HBO.
Μετά από μια εβδομάδα στο Max, η τηλεθέαση για το πρώτο επεισόδιο είχε εκτοξευθεί σε 3,6 εκατ. Το HBO δήλωσε ότι αυτό ξεπέρασε τις πρεμιέρες σειρών τόσο για το “The White Lotus” (3 εκατ. το 2021) όσο και για το “Euphoria” (3,3 εκατ. το 2019) την ίδια χρονική περίοδο. Μέχρι το τέλος της 1ης σεζόν, ο μέσος όρος του κοινού επεισοδίων ήταν 6,6 εκατ. για το “Euphoria”. Όσον αφορά το “The White Lotus”, τα επεισόδια της 1ης σεζόν του αυξήθηκαν σε περίπου 9,3 εκατ. θεατές.
Ωστόσο, ενώ η υποδοχή των “Euphoria” και “The White Lotus” από τους κριτικούς και το κοινό ήταν σε μεγάλο βαθμό θετική, δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για το “The Idol”. Μέχρι τη στιγμή που το τελευταίο επεισόδιο προβλήθηκε μόλις ένα μήνα αργότερα, το συντριπτικό συναίσθημα γύρω από την σειρά ήταν αρνητικό. Αυτό ήταν πιθανό να επηρέασε σοβαρά τα ποσοστά τηλεθέασης.
Η σειρά, την οποία συνδημιούργησαν οι Levinson, Tesfaye και Reza Fahim, έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ των Καννών τον Μάιο.
Πηγή: Deadline