Ετοιμαστείτε για ακόμη περισσότερες… σκανταλιές από τον Stitch! Η Disney ετοιμάζει τη συνέχεια της live-action μεταφοράς του “Lilo & Stitch”, με μια νέα ταινία “Lilo & Stitch 2″ να βρίσκεται ήδη σε στάδιο ανάπτυξης. Το στούντιο ανακοίνωσε το πρότζεκτ στις 26 Ιουνίου — ημερομηνία-αναφορά στον αριθμό του Stitch, δηλαδή το Πείραμα 626. Σε ένα σύντομο teaser, ο Stitch οδηγεί ένα ροζ κάμπριο μέσα στα στούντιο της Disney και φωνάζει: «Ετοιμαστείτε! Ξεκινάμε!»
Η ανακοίνωση της συνέχειας έρχεται καθώς η πρώτη live-action εκδοχή του “Lilo & Stitch” έχει σημειώσει παγκόσμιες εισπράξεις άνω των 910 εκατομμυρίων δολαρίων από το Σαββατοκύριακο της Memorial Day. Αν και αρχικά είχε προγραμματιστεί ως κυκλοφορία μόνο για streaming, η ταινία (κατηγορίας PG) βρίσκεται πλέον σε τροχιά να γίνει το πρώτο μπλοκμπάστερ του 2025 που θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια.
Και αυτά είναι μόνο τα έσοδα από το σινεμά. Πολύ πριν ο Stitch επιστρέψει στη μεγάλη οθόνη, τα προϊόντα με θέμα το “Lilo & Stitch” εξακολουθούσαν να αποφέρουν τεράστια κέρδη για τη Disney. Μόνο το 2024, οι πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων με τους χαρακτήρες της ταινίας έφτασαν τα 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η ιστορία του “Lilo & Stitch”» ακολουθεί ένα αξιαγάπητο μπλε εξωγήινο πλάσμα που προσγειώνεται κατά λάθος στη Χαβάη και υιοθετείται από ένα νεαρό κορίτσι και την μεγαλύτερη αδερφή της. Τη live-action ταινία σκηνοθέτησε ο Dean Fleischer Camp, με το φιλμ να απολαμβάνει μεγάλη επιτυχία χάρη στη διαγενεακή απήχηση που συνεχίζει να έχει, δύο μόλις δεκαετίες μετά την πρωτότυπη animated ταινία του 2002.
Η Disney δεν έχει ανακοινώσει ακόμη λεπτομέρειες για τη συνέχεια, όπως την δημιουργική ομάδα, την υπόθεση ή το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας.
Το “Lilo & Stitch” αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες live-action μεταφορές της Disney, ακολουθώντας τα χνάρια του “The Lion King” (2019), της “Beauty and the Beast” (2017) και του “Aladdin” (2019). Δεν είχαν όμως όλες οι διασκευές κλασικών ταινιών το ίδιο αποτέλεσμα, καθώς το φετινό “Snow White” και το “Dumbo” (2019) συγκαταλέγονται στις αποτυχημένες και κοστοβόρες προσπάθειες της εταιρείας.
*Με στοιχεία από το Variety.
➪ Ακολουθήστε το OLAFAQ στο Facebook, Bluesky και Instagram.