Προφητικά αποδείχθηκαν τα ψηφιακά έργα του Andrés Reisinger μετά την πλημμυρίδα ροζ χρώματος λόγω της ταινίας “Barbieland”· στην ανθολογία ψηφιακών εγκαταστάσεων “Take Over“, ο καλλιτέχνης φαντάζεται μεγάλες πόλεις με απτό, χνουδάτο και ενίοτε τριχωτό «μαλλί της γριάς» να καλύπτει ιστορικά αρχιτεκτονήματα.

Ο Reisinger παρουσίασε τη σειρά στις σελίδες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπαινισσόμενος την πρόθεσή του να συνδυάσει τη φυσική με την εικονική σφαίρα. Η νέα σειρά λαμβάνει χώρα σε μεγάλες διεθνείς πρωτεύουσες σε όλον τον κόσμο, όπως Λονδίνο, Ρώμη, Παρίσι, Τόκιο και Νέα Υόρκη, προσφέροντας ροζ κουρτίνες προς τέρψη οφθαλμών και εμπειρίες κάλυψης αρχιτεκτονημάτων τις οποίες μπορεί κάποιος να απολαύσει σε οθόνες.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by designboom magazine (@designboom)

Με το που παρουσίασε ο Reisinger πολυάριθμα ψηφιακά έργα τέχνης της “Take Over” στις πλατφόρμες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το inbox του πολιορκήθηκε από ερωτήσεις για διευθύνσεις και ώρες επίσκεψης έκθεσης της σειράς. Ο ψηφιακός καλλιτέχνης εδώ και καιρό θέτει το ερώτημα για το τι συνιστά «πραγματικό» έργο τέχνης· πιστεύει ότι οτιδήποτε γεννά εμπειρία είναι πραγματικό και το αν είναι στην ψηφιακή σφαίρα ή στη φυσική γίνεται δευτερεύουσας σημασίας. Εκ προθέσεως επέλεξε τις σελίδες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επιδείξει τη νέα σειρά για τον συγκεκριμένο λόγο του εκδημοκρατισμού της τέχνης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ