Λοιπόν, ας υποδεχτούμε το νέο «αστέρι» του Χόλιγουντ: την Τίλι Νόργουντ, μια ηθοποιό που δεν υπάρχει, δεν αναπνέει, δεν ιδρώνει στο γύρισμα, αλλά ήδη θεωρείται «το όνομα που όλοι συζητούν». Έπαιξε δύο λεπτά σε ένα κωμικό σκετσάκι και — μάντεψε — έχει ήδη ατζέντη που δηλώνει πως «δεν είναι διαθέσιμη για συνέντευξη». Πώς να είναι άλλωστε, αφού χρειάζεται… φόρτιση.

Η Έμιλι Μπλαντ τη βρήκε «τρομακτική», ο Σον Άστιν υπόσχεται να το «κανονίσει με τα συνδικάτα» (καλή τύχη με αυτό), ενώ οι μάνατζερ του Χόλιγουντ αρχίζουν να σκέφτονται σοβαρά πώς θα την εκπροσωπήσουν. Γιατί, όπως λέει μια υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, «το ίδιο γκρίνιαζαν και για τους influencers — κι όμως, σήμερα γεμίζουν τα κόκκινα χαλιά». Με λίγα λόγια, είτε είσαι άνθρωπος είτε αλγόριθμος, σημασία έχει να φτιάχνεις brand.

Φυσικά, υπάρχει κι εκείνη η δημοσιογράφος που είπε το αυτονόητο: «Δεν χρειάζονται publicist». Μα πού ζει; Στην εποχή μας, μέχρι και τα chatbots έχουν managers.

Η εταιρεία Particle6, που γέννησε την Τίλι από τα κυκλώματά της, ξεκαθάρισε και το σημαντικότερο: τα αντωνυμικά της είναι she/her. Γιατί, εντάξει, μπορεί να είναι μια δέσμη από pixels, αλλά τουλάχιστον έχει ταυτότητα. Και μην ανησυχείς, όλοι θέλουν μια συνέντευξη μαζί της — αρκεί να αντέχεις να μιλάς σε μια οθόνη.

Πηγή: Variety

 Ακολουθήστε το OLAFAQ στο Facebook, Bluesky και Instagram.