Το Netflix σχεδιάζει να δημιουργήσει καταστήματα με επίκεντρο την ψυχαγωγία, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να ψωνίζουν, να τρώνε και να απολαμβάνουν άλλες δραστηριότητες που συνδέονται με τις αγαπημένες τους ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, ανέφερε το Bloomberg την Πέμπτη.
Ο Josh Simon, αντιπρόεδρος καταναλωτικών προϊόντων του Netflix, δήλωσε ότι το κατάστημα θα μπορούσε να ονομάζεται Netflix House, με τα δύο πρώτα να ανοίγουν στις ΗΠΑ το 2025 και στη συνέχεια να φτάνουν σε άλλες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Οι τοποθεσίες για τις πρώτες τοποθεσίες δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αν και το Χόλιγουντ φαίνεται προφανής στόχος για την εταιρεία.
Όπως επισημαίνει το Bloomberg, το Netflix έχει ήδη δοκιμάσει να διοργανώσει εκδηλώσεις που βασίζονται σε entertainment εμπειρίες για τους οπαδούς συγκεκριμένων σειρών-ταινών, συμπεριλαμβανομένου ενός πάρτι που βασίζεται στην επιτυχημένη σειρά “Bridgerton”, η οποία εκδήλωση έχει μεταφερθεί σε διάφορες πόλεις.
Αν και κάποιοι μπορεί να δουν την κίνηση αυτή ως μια προσπάθεια του Netflix να αυξήσει τα έσοδά του μετά από άλλες προσπάθειες, όπως το άνοιγμα που έκανε στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών, φαίνεται ότι σε αυτό το στάδιο η πρωτοβουλία της streaming πλατφόρμας επικεντρώνεται περισσότερο στην προώθηση του περιεχομένου του παρά στην ενίσχυση του αποτελέσματός του.
Αυτό που φαίνεται βέβαιο είναι ότι τα πάντα στο Netflix House θα συνδέονται με ταινίες και σειρές που είναι δημοφιλείς εκείνη τη στιγμή, από επώνυμα ρούχα και άλλα merchandise προϊόντα μέχρι μενού εστιατορίων με πιάτα από δημοφιλείς σειρές μαγειρικής, μαζί με εμπειρίες ψυχαγωγίας που συνδέονται με το περιεχόμενο του Netflix.
Με 238 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως και έναν αυξανόμενο κατάλογο επιτυχημένων πρωτότυπων σειρών και ταινιών στο ενεργητικό της, η εταιρεία φαίνεται να είναι σίγουρη ότι υπάρχει όρεξη για μια τέτοια προσφορά.
Σχολιάζοντας το θέμα, ο Simon δήλωσε: «Έχουμε δει πόσο πολύ αρέσει στους θαυμαστές να βυθίζονται στον κόσμο των ταινιών και των τηλεοπτικών μας σειρών και σκεφτόμαστε πολύ για το πώς θα το πάμε αυτό στο επόμενο επίπεδο».
Πηγή: Digital Trends