Οι χρήστες του Netflix σε ορισμένες χώρες θα πρέπει σύντομα να πληρώνουν περισσότερα για να παρακολουθούν περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις.
Σε επιστολή προς τους μετόχους της την Τρίτη 23 Ιανουαρίου, η πλατφόρμα streaming δήλωσε ότι σκοπεύει να «αποσύρει» το φθηνότερο πακέτο συνδρομής χωρίς διαφημίσεις (ad free) σε «ορισμένες από τις χώρες» που έχουν ενεργοποιηθεί οι διαφημίσεις. Το Netflix θα εφαρμόσει την αλλαγή στον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο το δεύτερο τρίμηνο του έτους, προτού το εφαρμόσει και σε άλλες χώρες, αναφέρεται στην επιστολή.
Η εταιρεία δεν διευκρίνισε πότε (ή αν) η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει τους συνδρομητές στις ΗΠΑ.
«Στόχος μας είναι να καταστήσουμε τις διαφημίσεις μια πιο ουσιαστική ροή εσόδων που θα συμβάλλει στη διαρκή, υγιή αύξηση των εσόδων το 2025 και μετά», αναφέρεται στην επιστολή των μετόχων.
Θα μπορούσαν να υπάρξουν και άλλες αυξήσεις τιμών στη συνέχεια.
«Καθώς επενδύουμε στο Netflix και το βελτιώνουμε, θα ζητάμε από τα μέλη μας να πληρώνουν περιστασιακά λίγο παραπάνω για να αντικατοπτρίζουν αυτές τις βελτιώσεις, γεγονός που με τη σειρά του συμβάλλει στη θετική ώθηση των πρόσθετων επενδύσεων για την περαιτέρω βελτίωση και ανάπτυξη της υπηρεσίας μας», σύμφωνα με την επιστολή των μετόχων.
Πέρυσι, το Netflix σταμάτησε να επιτρέπει στους νέους και ήδη υπάρχοντες συνδρομητές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά να επιλέγουν το βασικό του πρόγραμμα. Οι αμερικανοί συνδρομητές που είχαν επιλέξει το βασικό πρόγραμμα του Netflix είδαν πέρυσι μια αύξηση των τιμών, αφού το Netflix αύξησε την τιμή αυτού του προγράμματος από 9,99 δολάρια σε 11,99 δολάρια το μήνα. Η εταιρεία αύξησε επίσης την τιμή του ακριβότερου προγράμματός της στις ΗΠΑ στα 22,99 δολάρια.
Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming ξεκίνησε επίσης μια καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης πέρυσι.
Το τρέχον οικονομικότερο πρόγραμμα που είναι διαθέσιμο για τους νέους συνδρομητές του Netflix είναι το πρόγραμμα με διαφημίσεις στα 6,99 δολάρια το μήνα. Ορισμένες τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες δεν είναι διαθέσιμες στο συγκεκριμένο πακέτο.
Σύμφωνα με το Netflix, το πρόγραμμα με τις διαφημίσεις αντιπροσωπεύει σήμερα το 40% των νέων εγγραφών. Η εταιρεία δήλωσε ότι πρόσθεσε 13,1 εκατομμύρια συνδρομητές το τελευταίο τρίμηνο, αυξάνοντας το συνολικό της αριθμό σε περίπου 260 εκατομμύρια παγκοσμίως.
Πηγη: CBS news