Ο Elon Musk βρίσκεται σε συνομιλίες με την κυβέρνηση της Ιταλίας σχετικά με τη φιλοξενία του επικείμενου αγώνα σε κλουβί με τον Mark Zuckerberg σε ιστορικό χώρο της χώρας, αλλά το Κολοσσαίο έχει αποκλειστεί ως χώρος διεξαγωγής.
Ο ιδιοκτήτης της X Corp και ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, ιδιοκτήτριας του Facebook, έθεσαν για πρώτη φορά την ιδέα ενός αγώνα ένας εναντίον ενός σε μια σειρά αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον Ιούνιο. Η πρόκληση ήρθε καθώς ο Zuckerberg ετοιμαζόταν να ξεκινήσει το Threads, έναν αντίπαλο ιστότοπο microblogging με την πλέον μετονομασμένη πλατφόρμα Twitter του Musk.
Ο Ιταλός υπουργός Πολιτισμού, Gennaro Sangiuliano, δήλωσε ότι συζητά τη διεξαγωγή του αγώνα “με πλήρη σεβασμό στις τοποθεσίες” όπου θα μπορούσε να διεξαχθεί, αλλά ότι δεν θα διεξαχθεί στη Ρώμη.
“Είχα μια μακρά και φιλική τηλεφωνική συνομιλία με τον Elon Musk“, δήλωσε. “Μιλήσαμε για το κοινό πάθος για την ιστορία της αρχαίας Ρώμης. Συζητάμε πώς να οργανώσουμε μια μεγάλη φιλανθρωπική εκδήλωση και ιστορική ανάμνηση, με πλήρη σεβασμό των χώρων. Δεν θα πραγματοποιηθεί στη Ρώμη“.
Ο Zuckerberg απάντησε στο Threads: “Αγαπώ αυτό το άθλημα και είμαι έτοιμος να αγωνιστώ από την ημέρα που ο Elon με προκάλεσε. Αν ποτέ συμφωνήσει σε μια πραγματική ημερομηνία, θα το ακούσετε από εμένα. Μέχρι τότε, παρακαλούμε να θεωρήσετε ότι οτιδήποτε λέει δεν έχει συμφωνηθεί“.
Αυτήν την εβδομάδα ο πρόεδρος της εταιρείας προώθησης αγώνων κλουβί Ultimate Fighting Championship, Dana White, δήλωσε ότι είχε μιλήσει με το υπουργείο Πολιτισμού για τη διοργάνωση του αγώνα μεταξύ των δύο δισεκατομμυριούχων στο Κολοσσαίο.
Ο Musk προσέθεσε στις εικασίες την Παρασκευή, όταν έγραψε στο Twitter, που τώρα έχει μετονομαστεί σε X, ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε ζωντανή ροή στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης του ιδίου και του Zuckerberg, λέγοντας: “Τα πάντα στο κάδρο της κάμερας θα είναι της αρχαίας Ρώμης, οπότε τίποτα απολύτως σύγχρονο“.
Είπε ότι είχε μιλήσει με την πρωθυπουργό της Ιταλίας, Giorgia Meloni, και τον υπουργό Πολιτισμού και είχαν “συμφωνήσει σε μια επική τοποθεσία“. Νωρίτερα την Παρασκευή, ο Musk είχε δημοσιεύσει τη λέξη “μονομάχοι” δίπλα σε δύο emojis με διασταυρωμένα σπαθιά.
The fight will be managed by my and Zuck’s foundations (not UFC).
Livestream will be on this platform and Meta. Everything in camera frame will be ancient Rome, so nothing modern at all.
I spoke to the PM of Italy and Minister of Culture. They have agreed on an epic location.
— Elon Musk (@elonmusk) August 11, 2023
Ωστόσο, ο Sangiuliano εξέδωσε στη συνέχεια τη δήλωση που αποκλείει τη Ρώμη. Από το βορρά έως το νότο, η Ιταλία φιλοξενεί εκατοντάδες αρχαία ρωμαϊκά και ελληνικά μνημεία, όπως το αμφιθέατρο της Κάπουα και τα ερείπια της καταστροφικής Πομπηίας, κοντά στη Νάπολη, τους αρχαίους ελληνικούς ναούς στο Αγκριτζέντο, στη Σικελία, και την αρένα της Βερόνας, που ολοκληρώθηκε το 30 μ.Χ. και χρησιμοποιείται ακόμη για όπερα, συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις.
Ο Musk δημοσίευσε στο X ότι ο αγώνας θα διαχειρίζεται από τις φιλανθρωπικές δωρεές του ίδιου και του Zuckerberg, όχι από το UFC, και ότι όλα τα έσοδα θα πάνε σε οργανώσεις βετεράνων στρατιωτών. Ο Sangiuliano ανέφερε στη δήλωσή του ότι οποιαδήποτε συμφωνία για την τοποθεσία θα περιλαμβάνει δωρεά αξίας “πολλών εκατομμυρίων ευρώ” σε δύο ιταλικά παιδιατρικά νοσοκομεία.
Ωστόσο, ο Musk ανέφερε επίσης ότι δεν επίκειται οποιοσδήποτε αγώνας. Ο ίδιος είχε δημοσιεύσει προηγουμένως στο X ότι είχε ένα πρόβλημα στον ώμο που απαιτούσε μια μικρή χειρουργική επέμβαση με περίοδο ανάρρωσης “μερικών μηνών”.
Ο Zuckerberg έγραψε την Κυριακή ότι “δεν κρατάει την αναπνοή του” σχετικά με τον συζητούμενο αγώνα, καθώς αποκάλυψε ότι είχε προτείνει ως ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα την 26η Αυγούστου. Αυτό τώρα φαίνεται απίθανο, δεδομένης της ανάρτησης του Musk για την εγχείρηση.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της X, Linda Yaccarino, αμφισβήτησε επίσης τη σοβαρότητα των σχεδίων του Musk και του Zuckerberg, λέγοντας αυτή την εβδομάδα ότι η συζήτηση για έναν αγώνα “μπορεί να είναι ένα χιουμοριστικό μπρος-πίσω μεταξύ του Zuck και του Musk“. Περιέγραψε επίσης αστειευόμενη τον αγώνα ως μια “μεγάλη ευκαιρία χορηγίας μάρκας“.
Πηγή: The Guardian