Ήταν η πιο ευχάριστη έκπληξη του Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης. Το «Boy From Heaven» κέρδισε κριτικούς και κοινό. Η νέα ταινία του Ταρίκ Σαλέχ (Kάιρο Εμπιστευτικό, 2017) που τιμήθηκε με το Βραβείο Σεναρίου στις Κάννες το 2022, βρίσκεται στην τελική ευθεία για το Oscar Ξενόγλωσσης εκπροσωπώντας τη Σουηδία. Πρόκειται για την ιστορία του «βαθέως κράτους» της Αιγύπτου. Η διαφθορά, οι εξυπηρετήσεις και τα συμφέροντα κυριαρχούν. Η επιλογή του μεγάλου Ιμάμη κρίνει το μέλλον και σε αυτήν την εκλογή δεν πρέπει να γίνει λάθος.
Ο Άνταμ, ορφανός από μητέρα, όταν παίρνει την υποτροφία για το Πανεπιστήμιο του Καΐρου δεν μπορεί να γνωρίζει τι τον περιμένει. Ξεκινάει το ταξίδι του στο άγνωστο και μέσα σε λίγες ώρες γίνεται μέλος της κοιτίδας του σουνιτικού Ισλάμ. Το διάστημα της προσαρμογής και συνεπακόλουθης αθωότητάς του δε θα διαρκέσει για πολύ. Σύντομα θα γίνει μάρτυρας υπόγειων διαδρομών. Οι ισορροπίες ανάμεσα στο είναι και το φαίνεσθαι, στην επικοινωνία και την ουσία. Πίσω από την πίστη κρύβονται παιχνίδια εξουσίας.
Συνεχείς εκβιασμοί, ένα ακόμα πιόνι του συστήματος, που από καθαρή τύχη δεν πηγαίνει στον μύλο της άλεσης, όπως τόσοι και τόσοι άλλοι. Βρώμικο σύστημα που δε χωράει συναισθηματισμούς, συζητήσεις και περιστροφές. Η ελπίδα όσο περνάει ο χρόνος σβήνει. Ακόμα και στους κόλπους της εκκλησίας ελάχιστοι μπορούν να ξεφύγουν. Το χρήμα γλυκαίνει και χτίζει δεσμούς. Οι ισχυροί είναι αδίστακτοι προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους. Χρειάζονται τον δικό τους άνθρωπο σε κάθε πόστο.
Μεγάλος πρωταγωνιστής ερμηνευτικά κι αυτή τη φορά ο Φαρές Φαρές. Με μακριά μαλλιά πλέον στον ρόλο του πράκτορα, που η τύχη του κρίνεται από το εγχείρημα των αρχαιρεσιών στο Αλ-Αζάρ. Στο υποδειγματικά γραμμένο σενάριο αναλαμβάνει την πιο δύσκολη αποστολή. Θα αμφισβητήσει και θα αμφισβητηθεί. Θα πάρει ρίσκα και θα παλέψει εσωτερικά με τη συνείδησή του. Στο πλευρό του ανατέλλει το άστρο του Τοφίκ Μπαρόμ. Κάνει τον ρόλο του νεαρού πληροφοριοδότη κομμάτι του εαυτού του κι αναζητεί διέξοδο λύτρωσης.
Ένα πολιτικό θρίλερ με τεράστιες προεκτάσεις. Το σύστημα δεν έχει σκοπό να αφήσει τον χρόνο να κυλήσει. Αφουγκράζεται τη δυναμική της εκκλησίας και την επιρροή που ασκεί στον λαό και θέλει να τη φέρει όσο πιο κοντά στα θέλω του. Ο Ταρίκ Σαλέχ είναι αποφασισμένος να ξεσκεπάσει όλες τις συνωμοσιολογίες και να φέρει τον θεατή αντιμέτωπο με μία δυσάρεστη πραγματικότητα. Η σύγχρονη «φυλακή» του πανεπιστημίου έρχεται σε αντίθεση με την ελευθερία διακίνηση ιδεών. Ίσως όμως αυτός να είναι ο κόσμος που αναπτύσσεται σήμερα και πρέπει να αντισταθούμε δυναμικά στην οικοδόμήση του.